A scelta di i ghjoculi di i zitelli pò riflette a so persunalità?

Ognunu deve avè scupertu chì ci sò di più in più tippi di ghjoculinantu à u mercatu, ma a ragione hè chì i bisogni di i zitelli diventanu di più in più diversificati. U tippu di ghjoculi chì li piacenu à ogni zitellu ponu esse diversi. Micca solu què, ancu u listessu zitellu averà bisogni sfarenti di ghjoculi à diverse età. In altre parolle, i zitelli ponu riflettà i so tratti di personalità in a scelta di ghjoculi. Dopu, analizzemu a personalità di i zitelli da ghjoculi diversi per aiutà i genitori à ammaestrà megliu i metudi di educà i so figlioli.

Can Children's Choice of Toys Reflect Their Personality (3)

Ghjocu di Animali Farciti

A maiò parte di e zitelle li piaci ghjoculi di peluche è ghjoculi di tela. Quelle ragazze chì tenenu bambole pelute ogni ghjornu faranu chì e persone si sentinu carine è delicate. Stu tipu di ghjoculi carini hè di solitu cuncepitu in forma di vari animali o caratteri di cartoon, chì daranu à e zitelle un amore maternu naturale. I zitelli chì li piacenu i ghjoculi carini di solitu cunfidanu i so penseri interiori cun sti ghjoculi. E so emozioni sò ricche è delicate. Stu tipu di ghjoculu li pò purtà assai cunfortu psiculugicu. In listessu tempu, se u vostru zitellu hè eccessivamente dipendente da voi, pudete sceglie stu ghjocu per distrae l'emozioni di u vostru zitellu.

Ghjoculi di Veiculi

À i masci li piace in particulare ghjucà cù tutti i tippi di ghjoculi di vittura. Li piace à ghjucà i pumpieri per cuntrullà ughjoculi di camiò di focu, è li piaci ancu à ghjucà u cunduttore per cuntrullà u ghjoculi di traccia di lignu. Tali zitelli sò generalmente pieni di energia è li piaci à esse in muvimentu tuttu u tempu.

Ghjoculi di Blocu di Costruzione in Legnu è Plasticu

Ghjoculi di bloccu di custruzzione sò unu di i ghjoculi educativi assai tradiziunali. I zitelli chì li piace stu ghjocu sò pieni di curiosità è di cunfusione per u mondu esternu. Sti zitelli sò di solitu bravi à pensà è anu un altu gradu di pazienza cù ciò chì li piace. Sò disposti à apprufundisceu ghjocu più cumunu di blocchi di custruzzioni, sapendu chì ponu creà a so forma a più comoda. Li piace à passà assai tempu à custruì ripetutamente i so castelli. Se pudemu raccomandà ghjoculi per elli, sceglemu di raccomandàI ghjoculi di legnu di Little Room, chì purtarà u megliu piacè à i zitelli.

Can Children's Choice of Toys Reflect Their Personality (2)

Ghjoculi Educativi

Ci hè ancu parechji zitelli chì parenu piace naturalmente ghjoculi educativi cumplessi, è quelli ghjoculi di labirintu di legnu sò i so favuriti. Tali zitelli nascenu cù una logica forte. Se truvate chì u vostru zitellu li piace assai à pensà à i prublemi è hè primurosu di sorte, allora assicuratevi di cumprà qualchi ghjoculi educativi.

Ancu se pudemu ghjudicà e caratteristiche di a personalità di i zitelli per a so scelta di ghjoculi, questu ùn significa micca chì i genitori anu solu bisognu di cumprà questi tippi specifichi di ghjoculiper elli. Ancu se ponu esse più inclinati à un tipu specificu di ghjoculu, i genitori anu ancu bisognu di incuraghjeli moderatamente per fà alcuni cambiamenti o sceglie più ghjoculi diversi. Credemu chì più zitelli sperimentanu diversi tippi di ghjoculi, più arricchiranu a so cugnizione.


Tempu di posta: Jul-21-2021