I zitelli anu ancu bisognu di Giocattoli di Stress Relief?

Parechje persone pensanu chì ghjoculi per alleviare u stressduveria esse apposta cuncipitu per l'adulti. Dopu tuttu, u stress sperimentatu da l'adulti in a vita d'ogni ghjornu hè assai diversu. Ma parechji genitori ùn anu capitu chì ancu un zitellu di trè anni si sarebbe accigliatu à un certu puntu cum'è s'elli fussinu fastidiosi. Questu hè in realtà una tappa speciale di sviluppu psiculugicu di i zitelli. Hanu bisognu di certi modi per liberà quelle piccule pressioni. Dunque,cumprendu parechji ghjoculi pupulari per alleviare u stress per i zitelli pò purtà benefizii à u sviluppu psiculugicu di i zitelli.

Do Children also Need Stress Relief Toys (3)

Telefuninu in forma di banana

I zitelli sò spessu attratti da i telefunini in manu di i genitori. Tuttavia, parechji genitori piglianu l'iniziativa di dà à i zitelli prudutti elettronichi intelligenti per impedisceli di pienghje. Questu hè un approcciu assai sbagliatu, chì non solu rende i zitelli dipendenti da i prudutti elettronichi, ma dannu ancu a so vista. À questu tempu,un telefuninu simulatupò risolve stu prublema. A cosiddetta pressione di i zitelli vene da u rifiutu di i genitori di dà li u listessu dirittu di ghjucà cù i telefunini, dunque, s'elli ponu avè un "telefuninu" chì riproduce musica o animazione flash, elimineranu rapidamente questu scomudu. emuzione. U telefunu banana ùn hè micca un veru telefunu, ma un dispositivu Bluetooth. Dopu avè cunnettatu à u smartphone di i genitori, i genitori ponu riproduce musica è alcune presentazioni di diapositive per i zitelli, ciò chì farà chì i zitelli sentinu d'avè ricevutu u listessu trattamentu.

Do Children also Need Stress Relief Toys (2)

Penna Magnetica Graffiti

Parechji zitelli voleranu disegnà alcuni schemi nantu à i muri di e so case chì ponu esse capiti solu da elli stessi, è ùn importa micca cumu i genitori li persuadenu, ùn funzionerà micca. Una tale prevenzione costante farà chì i zitelli si sentinu oppressi, affettendu cusì a so capacità creativa.A penna magnetica di graffitifurnemu pò aiutà i zitelli à i graffiti in ogni locu, perchè u mudellu disegnatu da questa penna pò sparisce automaticamente dopu un periudu di tempu. Serà più interessante se i genitori persuadenu i zitelli à aduprà sta penna cùun cavallettu d'arte verticale o una tavuletta magnetica di legnu.

Rotazione di Cubu di Legnu

I genitori spessu ùn capiscenu micca perchè i zitelli sò assai disubbidienti per un periudu di tempu è volenu sempre esce à ghjucà. Questu hè perchè ùn anu micca avutu un sensu di realizazione da i ghjoculi esistenti. È ughjoculi cubbi di legnu multifunzionalepruduttu da a nostra sucietà pò curà u "disordine d'iperattività" di i zitelli. Stu ghjoculu hè cumpostu di 9 picculi cubi. I zitelli ponu girà da ogni angulu, è ogni rotazione cambierà a forma generale. Cum'è cubi d'attività di legnu ècubi di puzzle di legnu, ponu aumentà u sensu di u spaziu di un zitellu. Inoltre, utteneranu a soddisfazione di creà a so propria creatività da stu ghjocu, è si sentenu ancu psiculugicamente chì anu qualcosa da compie invece di pensà à esce à ghjucà.

Se truvate chì u vostru zitellu hà ancu picculi guai è pressioni, pudete cunsultà u nostru situ web. Avemuvari tippi di ghjoculi di decompressione è ghjoculi di legnu, benvenuti à cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-21-2021