Cume furmà i zitelli per urganizà i so ghjoculi?

I zitelli ùn sanu micca chì cose sò giuste, è chì cose ùn devenu micca esse fatte. I genitori anu bisognu di educalli alcune idee currette durante u periodu chjave di i so figlioli. Parechji zitelli guastati li ghjittaranu arbitrariamente in terra quandu ghjucanu à i ghjoculi, è infine i genitori li aiuteranuurganizà issi ghjoculi, ma i zitelli ùn si rendenu micca contu chì i ghjoculi chì tiranu sò una cosa assai sbagliata. Ma Cumu insegnà à i zitelli à urganizà i so ghjoculi dopu à ghjucà i ghjoculi? In generale, unu à trè anni hè una età d'oru di sviluppu di a vita. Ogni sperienza in a vita pò esse aduprata cum'è materiale d'apprendimentu. Organizà i ghjoculi hè di solitu unu di i migliori ambienti di amparera.

I genitori anu bisognu di sapè diversi ghjoculi anu diversi metudi di almacenamentu. Mette tutti i vostri ghjoculi inseme ùn cunduce micca à furmà u cuncettu di finitura curretta. Cum'è a ghjente hà progressivamente miglioratu i requisiti di i ghjoculi,di più in più ghjoculi di nuvità sò intruti in u mercatu. Case di bambole di legnu, ghjoculi di bagnu di plasticu, abacus di i zitelli di legnu, ecc. sò ogni tipu di ghjoculichì piace à i zitelli. A stanza di ogni zitellu serà piena di vari ghjoculi, chì renderanu i zitelli à pocu à pocu formanu un cuncettu sbagliatu. Prima, ponu lancià i ghjoculi in ogni locu, è ponu uttene tuttu ciò chì volenu. A stu mumentu, hè necessariu lascià i zitelli urganizà i ghjoculi per pudè sapè ch'elli anu compru assai ghjoculi, è sti ghjoculi ùn seranu micca ghjucati spessu. In listessu tempu, à l'ochji di i zitelli, hè assai difficiule d'urganizà i ghjoculi, dunque i genitori anu da insegnalli, è guidalli in modu pianificatu.

How to Train Children to Organize Their Toys (2)

I genitori ponu preparà parechje scatule di almacenamentu facili da cunservà per piazzà i ghjoculi chì sò spessu rivelati da i zitelli, è poi lascià à i zitelli incollà alcune immagini di etichette attraenti in i ghjoculi. Se ci hè più di un zitellu in a famiglia, pò ancu aduprà cum'è una divisione di u travagliu è a cooperazione, chì evita disputi inutili.

Forse chì parechji genitori anu dighjà pensatu à rende più faciule di compie u metudu di finitura, vale à dì, Pruvate micca à cumprà ghjoculi cù grande taglia o forma irregulare. Ma parechji zitelli sò sempre bramosi d'avèuna grande casa di bambole di legnu o un grande ghjocu di trenu. Se e condizioni sò permesse, i genitori ponu soddisfà currettamente i desideri di i zitelli, allora mette stu ghjoculu separatamente in una scatula.

How to Train Children to Organize Their Toys (3)

Per mantene i ghjoculi freschi, i genitori puderanu ancu lascià i zitelli organizalli è raggruppalli in casa è cambialli ogni duie settimane. Truverete chì attraversu questu accordu, l'attenzione di i zitelli nantu à i ghjoculi hè migliorata. Cù menu ghjoculi, rende ancu più faciule per i zitelli a pulizia. Se i genitori ponu aumentà e regule dighjucà cù i ghjoculi, cum'è esigene à i zitelli di "arricà un ghjocu prima di ghjucà cù un altru ghjocu", allora i zitelli ponu facilmente formà una bona abitudine di piglià i ghjoculi in u ghjocu.

Hè assai utile à sviluppà un bon cuncettu di imballu di ghjoculi per i zitelli. Se site interessatu à più infurmazione, pudete visità u nostru situ web.


Tempu di posta: Jul-21-2021