Perchè i zitelli trovanu sempre più attraenti i ghjoculi di l'altri?

Puderete spessu sente à certi genitori lagnassi chì i so figlioli cercanu sempre di uttene ghjoculi d'altri zitelli, perchè pensanu chì i ghjoculi di l'altri sò più belli, ancu s'elli pussedenu u listessu tipu di ghjoculi. Ciò chì hè peghju, i zitelli di questa età ùn ponu capisce a persuasione di i so genitori. Piantanu solu. I genitori sò assai inchieti. Ci sò assaicase di bambole di legnu, ghjoculi di rollu, ghjoculi di bagnueccetera. Perchè volenu tantu i ghjoculi di l'altri?

À i zitelli li piace à ghjucà cù i ghjoculi di l'altri micca perchè li piace à strappà e cose di l'altri, ma perchè i zitelli à questa età sò curiosi di u mondu esternu. Quelli ghjoculi in casa apparsenu spessu in a so vista, è soffrenu naturalmente di fatica estetica. Una volta chì vedenu i ghjoculi in mani di l'altri, ancu s'elli ùn sò micca necessariamente divertenti, voleranu inconscientemente uttene novi culori è sperienze tattili. Inoltre, i zitelli di questa età sò egocentrici, cusì e mamme ùn anu micca da preoccupassi troppu di stu cumpurtamentu di i so figlioli, basta ch'elli li bloccinu muderamente.

Why do Children Always Find Other People's Toys More Attractive (3)

Allora, cumu dì à un zitellu di ùn strappà i ghjoculi di l'altri cù a so capacità cognitiva limitata? Prima di tuttu, ci vole à falli capì chì stu ghjoculu ùn li appartene micca. Hè necessariu uttene u permessu di l'altri per aduprà. Se altri zitelli ùn sò micca disposti à dà li ghjoculi, allora altre scene ponu esse adeguatamente aduprate per attirà a so attenzione. Per esempiu, pudete dumandà li s'ellu vole ghjucà u carrusel o cacciallu da a scena. In questu scenariu, i genitori devenu cuntrullà e so emozioni è amparà à pacificà i piani di i so figlioli.

Inoltre, i genitori ponu ancu preparalli per anticipu. Per esempiu, pudete purtàuni pochi di picculi ghjoculi da casa, perchè l'altri zitelli seranu ancu interessati à sti ghjoculi, cusì pudete ricurdà à u vostru zitellu di prutege sti ghjoculi, è si scurderà temporaneamente di i ghjoculi di l'altri è si cuncentrerà nantu à i so ghjoculi.

Why do Children Always Find Other People's Toys More Attractive (2)

Infine, i genitori devenu lascià i so figlioli amparà à vene prima è dopu à vene. I zitelli in kindergartens sò obligati à cumpete per i ghjoculi. Se i zitelli volenughjucà cù i ghjoculiin tali lochi publichi, i genitori devenu amparà à i so figlioli cumu aspettà è allineati in ordine. Forse i zitelli ùn ponu capisce a manera curretta subitu. I genitori devenu dà un esempiu in questu momentu. Lasciatelu imità gradualmente è diventà gradualmente parte di u so successu scambiu di esperienze. In questu prucessu, i zitelli ampareranu à pocu à pocu e cumpetenze di spressione è di cumunicazione, è miglioreranu i so cattivi cumpurtamenti in cunsiquenza.

Se u metudu sopra hè utile per voi, per piacè trasmettelu à più persone in bisognu. In listessu tempu, tutti i ghjoculi prudutti da a nostra sucietà sò in ligna cù i standard di produzzione è sò stati sottumessi à test severi. Avemu a garanzia di furnisce i prudutti è servizii di a migliore qualità. Per piacè visitate u nostru situ web


Tempu di posta: Jul-21-2021