Perchè i zitelli anu bisognu di ghjucà più puzzle di plastica è di legnu?

Cù u sviluppu diversificatu di i ghjoculi, a ghjente trova à pocu à pocu chì i ghjoculi ùn sò più solu qualcosa per i zitelli à passà u tempu, ma un strumentu impurtante per a crescita di i zitelli. Ughjoculi tradiziunali in legnu per i zitelli, ghjoculi di bagnu di criaturu è ghjoculi di plasticuanu avutu un novu significatu. Parechji genitori si dumandanu chì tipu di ghjoculi ponu veramente aiutà i zitelli à acquistà cunniscenze o sviluppà intelligenza in ghjocu. Sicondu un gran numaru di dati,u ghjocu di puzzle di stampahè una scelta assai valida. Ch'ella sia un puzzle di legnu o un puzzle di plastica, i zitelli ponu avè un sensu di riescita è una certa cunniscenza vita simplice in u prucessu di compie lu.

I ghjoculi Jigsaw ponu esercità bè a capacità d'osservazione di i zitelli. Sapemu tutti chì u puzzle richiede un cuncettu cumpletu di u ritrattu uriginale, cusì un'osservazione attenta hè un modu impurtante per compie stu ghjocu. I zitelli integreranu rapidamente l'infurmazioni esistenti in u prucessu di puzzle, è poi basanu nantu à u cuncettu generale esistente per apprufundisce a memoria di u ritrattu. In una certa misura, i zitelli più attenti osservanu u ritrattu originale, più hè faciule per elli per uttene infurmazioni chjave, è a cuncentrazione serà più raffurzata.

Why do Children Need to Play More Plastic and Wooden puzzles (1)

In listessu tempu, quandu i zitelli osservanu attentamente a grafica cumpleta di u puzzle, i zitelli averanu una comprensione più profonda di culori è di grafica. I zitelli anu bisognu di riunisce diversi frammenti di foto in grafica cumpleta. I zitelli averanu una cunniscenza più chjara di i cuncetti generali è parziali, è miglioreranu ancu e so cumpetenze matematiche.

U puzzle hè u travagliu cumunu di u corpu è u cervellu. Dunque, inu prucessu di ghjucà i puzzle, i zitelli ùn esercitanu micca solu a so capacità pratica, ma ancu miglioranu a so capacità di lettura è di risoluzione di prublemi. In u prucessu di crescita di i zitelli da a nascita à l'età adulta, hè necessariu aduprà tutti i generi di cunniscenze è abilità è ancu di lingua.

A capacità di risolve i prublemi cultivati ​​in u puzzle pò sicuramente aiutà i zitelli à ammaestrà alcuni trucchi in a so vita scolastica successiva. E persone chì sò state furmate in questu campu da a zitiddina sò più capaci di suppurtà pressione cum'è adulti. Quandu si trovanu difficultà in u so studiu o travagliu, di solitu ponu truvà soluzioni più veloci.

Why do Children Need to Play More Plastic and Wooden puzzles (2)

Se u vostru figliolu ùn hè micca appassiunatu à ghjucà cù i so cumpagni, pudete cumprà unepochi di puzzle chì devenu esse cumpletati da a cooperazione, chì ponu rinfurzà e so cumpetenze di cumunicazione. Stu tipu di capacità ùn si pò ammaestrà in pocu tempu, dunque deve esse cultivatu da chjucu. Quandu i zitelli amparanu à risolve i prublemi inseme è ascoltanu l'altri, impareranu à pocu à pocu à travaglià inseme.

Infine, ricumandemu i nostri piccula stanza ghjoculi di legnuper tè. Avemu tutti i tipi di puzzle, chì ponu furnisce i zitelli cun ogni tipu di cunniscenza. In listessu tempu, i nostri ghjoculi usanu i materiali più rispettosi di l'ambiente per assicurà chì ogni ghjocu sia statu strettamente testatu. Benvenutu per cunsultà.


Tempu di posta: Jul-21-2021