U numeru di ghjoculi influenzerà a crescita di i zitelli?

Cum'è a sapemu tutti, i ghjoculi anu un rolu assai impurtante in a vita di i zitelli. Ancu i zitelli chì campanu in famiglie menu ricche ottenenu ricumpense occasionale di i ghjoculi da i so genitori. I genitori credenu chì i ghjoculi ponu micca solu portà gioia à i zitelli, ma ancu aiutalli à amparà assai cunniscenze semplici. Truveremu chì parechji zitelli cun boni cundizioni di famiglia averanuinnumerevuli ghjoculi, è a maiò parte di elle seranu scartate à casu in a stanza di i zitelli. Dunque, l'esperti suggerenu micca di cumpràtroppu ghjoculi per i zitelli, perchè troppu ghjoculi feranu i zitelli cunfusi, è ùn spenderanu micca assai tempu una ricerca unica di ghjocu. Inoltre, troppu ghjoculi distraeranu l'attenzione di i zitelli, è ùn aumenteranu micca a so felicità, perchè ùn ponu micca sente l'incantu di i ghjoculi.

In altre parolle, se un zitellu ùn hà micca assai ghjoculi da sceglie, hè prubabile di seriamente studià i ghjoculiin e so mani è infine formanu a so propria creatività. Per esempiu,i più pupulari ghjoculi di custruzzione di legnu, ghjoculi di puzzle geografichi di legnu pò migliurà l'attenzione di i zitelli, lascialli sviluppà u caratteru di focalizassi nantu à una certa cosa.

Will the Number of Toys Affect the Growth of Children (2)

Inconcepzioni di i genitori

I genitori pensanu sempre inconscientemente chì, finu à ch'elli anu a capacità di furnisce cundizioni materiali migliori per i so figlioli, allora devenu suddisfà tutti i desideri di i so figlioli, cumprendu l'acquistu ogni tipu di ghjoculi noviper elli. Stu tipu di malintesi face spessu à i zitelli chì sentenu ch'elli ponu uttene tuttu è ùn anu micca bisognu di teneli cari. Ciò chì hè peghju, ponu finisce per perde a so strada è dumandassi ciò chì li piace veramente.

Chì tippu di ghjoculu duvete sceglie?

Dapoi parechji anni, l'esperti anu studiatu chì tipu di ghjoculi sò adatti per u sviluppu intellettuale di i zitelli. Oghje, u cuncettu largamente accettatu hè quellughjoculi di legnusò unu di i strumenti i più adatti per ghjucà è amparà i zitelli. Parechji studiosi credenu chì i zitelli ponu avè circa cinque ghjoculi, è unu di elli deve avèghjoculi educativi in ​​legnu. Stu numeru hà una basa scientifica, perchè l'autoestima di i zitelli cù menu di cinque ghjoculi serà ferita, è altri zitelli puderanu ride chì ùn anu micca ghjoculi per ghjucà.U numaru di ghjoculi di lignu per criaturi in una gamma adatta pò permette à i zitelli di fighjà nantu à i so ghjoculi preferiti in legnu, amparà ripetutamente, pensà è creà una varietà di novi modi di ghjocu, è infine maximizà u valore di i ghjoculi.

Will the Number of Toys Affect the Growth of Children (1)

Se vulete sceglie i ghjoculi di lignu ghjusti, allora i seguenti tipi di ghjoculi ponu soddisfà bè i vostri bisogni.

Blocchi di custruzzione in legnu naturale è mudellà i ghjoculi puzzle ponu esercità e mani è i capacità di penseru di i zitelli.

Ghjoculi di traccia di lignu pò prumove i nervi motori di i zitelli è aumentà u so amore per u sport.

Se u vostru figliolu li piace disegnà alcuni mudelli particulari nantu à i muri, allora pudete cumprà ghjoculi di plastica di graffiti è lascialu aduprà a so imaginazione à u massimu.

Infine, se vulete chì u vostru zitellu abbia una bona alfabetizzazione musicale, pudete furnisce cun ellu strumenti musicali è ghjoculi da chjucu per lascià si abituà à esse in un ambiente circundatu di musica.

Se site interessatu à i ghjoculi sopra, benvenuti à navigà nantu à u nostru situ web.


Tempu di posta: Jul-21-2021