Ci Sarà Cambiamenti Quandu I zitelli Sò Permessi à Ghjucà cù i Ghjoculi à Tempu Fittu?

Oghje, i tippi più pupulari di ghjoculinantu à u mercatu sò per sviluppà u cervellu di i zitelli è incuraghjeli à creà liberamente ogni tipu di forme è idee. Questu modu pò aiutà rapidamente i zitelli à esercità pratiche è abilità operative. I genitori sò stati ancu chjamati à cumprà ghjoculi di diversi materiali. I zitelli ponu capisce intuitivamente e pruprietà di vari materiali.

Ma què ùn significa micca chì i zitelli sianu permessi di ghjucà cù i ghjoculi tutta a ghjurnata, ciò chì li farà perde prestu l'interessu per i ghjoculi. Parechji dati mostranu chì se i zitelli ponu ghjucà per un periodu fissu di ghjornu ogni ghjornu, u so cervellu serà eccitatu in quellu periodu è imparà abilità di risoluzione di prublemi imperceptibilmente. In fatti, ci sò parechji vantaghji eccezziunali di mette in opera un tempu di ghjocu specificu per i zitelli.

Toys at a Fixed Time (3)

I ghjoculi ponu stimulà i cambiamenti emotivi di i zitelli. Se un zitellu ghjoca cù ghjoculi tutta a ghjurnata, u so umore serà assai stabile, perchè hà qualcosa da fà tuttu u tempu. Ma se fissemu un tempu di ghjocu specificu, i zitelli seranu pieni d'aspettative per questu tempu, chì stimulerà cambiamenti emotivi. Se ponu ghjucà cù i soPuzzle di Legnu preferitu o ghjoculu animale plasticu à qualchì tempu di a ghjurnata, seranu assai ubbidienti è mantenenu energicu è felice tuttu u tempu

I Ghjoculi sò un strumentu assai intuitivu per chì i zitelli possanu sperienza sensoriale. Ogni tipu di ghjoculi brillanti ponu esercità a visione di i zitelli assai bè. Dopu, umudelli strutturali plastichi è ghjoculi di custruzzionepò aiutà rapidamente à furmà u cuncettu di spaziu. Non solu arricchisce a percezione di i ghjoculi da i zitelli, ma li aiuta ancu à acquistà l'impressione di a vita. Quandu i zitelli ùn anu micca un vastu cuntattu cù a vita vera, ampareranu u mondu per mezu di i ghjoculi. Se pudemu stabilisce un tempu di ghjocu fissu per elli nantu à sta basa, si ricorderanu di queste abilità più rapidamente in u prucessu, perchè apprezzanu u tempu di ghjocu è sò più disposti à riceve cunniscenze.

Toys at a Fixed Time (2)

I ghjoculi sò ancu un strumentu per accelerà l'integrazione di i zitelli in u gruppu. Quellighjoculi di duttore di legnu è ghjochi di cucina in legnuchì necessitanu più caratteri per ghjucà inseme ponu aiutà i zitelli à abbattere rapidamente e barriere è diventà amichi. In u tempu di ghjocu chì avemu stabilitu per elli, si rendenu contu chì anu bisognu di affrettassi per compie u ghjocu, allora travaglieranu di più per cumunicà cù i so cumpagni, scambià e so idee più da vicinu, è formanu a soluzione finale. Questu serà assai utile per i zitelli per fà u primu passu in l'interazione suciale.

Inoltre, parechji zitelli anu un spiritu di esplorazione. Truveranu constantemente prublemi è supereranu queste difficultà mentre ghjucanu cù i ghjoculi. Dopu, in u tempu di ghjocu chì avemu stabilitu per elli, cerceranu di capisce u tempu è di brainstorm quant'è pussibule, ciò chì hè assai adattu per u sviluppu di u pensamentu cerebrale di i zitelli.

I Ghjoculi sò una parte indispensabile di a zitellina di ogni zitellu. I genitori ponu guidà currettamente i so figlioli à ghjucà cù i ghjoculi di manera scientifica è ragiunevule.


Tempu di posta: Jul-21-2021