3 mutivi per sceglie i ghjoculi di legnu cum'è rigali di i zitelli

L'odore naturale unicu di i tronchi, ùn importa u culore naturale di u legnu o i culori brillanti, i ghjoculi trattati cun elli sò impregnati di creatività è idee uniche. Quessighjoculi di legnu micca solu suddisfà a percezione di u zitellu ma ancu ghjucà un rolu assai impurtante in a cultura di a creatività di u zitellu, capacità di pensamentu logicu spaziale è capacità estetica artistica.

Allora, perchè duvemu sceglie ghjoculi di legnu simpliciper i nostri ciucci? È cumu duvemu sceglie ghjoculi di legnu crudu di alta qualità?

20-wooden-toy

3 mutivi per sceglie ghjoculi originali in legnu

1. L'uriginale ghjocu di ghjocu in legnu hè assai sicuru. À i criaturi li piace sempre di mette stuffuli in bocca o di piglià qualcosa da manghjà dopu avè ghjucatu cù i ghjoculi. Dunque, a scarsa qualità di i ghjoculi pò causà danni à u zitellu. Perchè i ghjoculi di legnu crudu sò fatti di materiali naturali è ùn cuntenenu alcunu cumposti industriali, u materiale di ghjoculu stessu ùn riprisenterà alcuna minaccia per a sicurezza di u zitellu.

2. U ghjoculi tradiziunali in legnu ùn sò micca faciuli à dannighjà. À i zitelli li piace à lampà ghjoculi in terra. Se sò più vechji, li batteranu deliberatamente o li smuntanu. I ghjoculi originali in legnu ùn sò micca faciuli à rompe. Dunque, sceglie i ghjoculi originali in legnu pò allargà a vita di u ghjocu.

3. U ghjoculi classichi di legnupò inspirà di più a mente. Oghje ghjornu, a maiò parte di i ghjoculi di lignu originali nantu à u mercatu ponu esse smuntati è assemblati à vuluntà. Ancu se ogni parte sembra assai semplice, queste parti semplici ponu esse riunite in vari modi, chì ponu sviluppà megliu a creatività di u zitellu è a capacità di pensamentu logicu spaziale, è inspirà megliu a mente di u zitellu.

2 principii per sceglie ghjoculi di legnu crudu

1. U materiale di u ghjoculu deve esse attentamente esaminatu. U legnu di u ghjoculu di legnu duveria avè un certu gradu di durezza, è u legnu chì hè statu asciugatu duveria esse adupratu, cum'è u legnu di faggio è u legnu di gomma sò boni materiali. A superficia di i ghjoculi di legnu crudu deve esse liscia è dolce per evità tagli nantu à a pelle di u zitellu. Sè pittatu, assicuratevi chì a vernice ùn sia tossica. Perchè li piace sempre di mette ghjoculi in bocca, a superficia di i ghjoculi deve esse rivestita di cera d'api è di culurante alimentariu per impedisce à u zitellu di masticà i ghjoculi è di causà avvelenamentu.

3 reasons to choose wooden toys as children's gifts

2. Duvete sceglie ghjoculi chì ponu esse cambiati. U zitellu li piace i cambiamenti, è li piace ancu à ghjucà cù u so favuritughjoculi educativi è ghjochiripetutamente. Dunque, quandu sceglite ghjoculi di legnu crudu per u zitellu, hè megliu à sceglie quelli chì sò cunvenienti per u zitellu per operà. Alcuni ghjoculi chì ponu esse assemblati à piacè, cumepuzzle di legnu, staccabile trenu di legnus, ghjoculi di perline chì ponu esse girati è guidati, ecc., Sò assai boni scelte.

Avete amparatu à sceglie i ghjoculi di legnu? Cum'è un fornitore prufessiunale ditop ghjoculi educativi per i zitelli, pudemu furnisce soluzioni one-stop per voi. Sì avete qualchì pianu di compra, benvenutu per invià a vostra dumanda.


Tempu di posta: Jul-21-2021