4 risichi di securità quandu i zitelli ghjucanu cù i ghjoculi

Cù u miglioramentu di u standard di vita, i genitori spessu compranu assai ghjoculi amparera per i so criaturi. Tuttavia, parechji ghjoculi chì ùn rispettanu micca e norme sò facili à causà danni à u zitellu. I seguenti sò 4 risichi di sicurezza nascosti quandu i zitelli ghjucanu cù ghjoculi, chì richiedenu una attenzione particulare da i genitori.

Norme di ispezzione per i ghjoculi educativi

Ci hè ancu parechji ghjoculi prudutti da piccule fabbriche sotterranee nantu à u mercatu, in particulare in e zone rurali. Sò venduti per mezu di picculi cummercianti è ambulanti, per via di i so bassi prezzi, sti ghjoculi sò profondamente amati da i genitori rurali. Tuttavia, a sicurezza di sti ghjoculi ùn pò esse garantita. Certi adupranu ancu materiali periculosi, chì ùn ponu truvà i pruduttori. Per a sicurezza è a salute di i zitelli, i genitori anu da pruvà à evità di cumprà tali ghjoculi.

I migliori ghjoculi educativi per i zitelli deve esse pruduttu in stretta cunfurmità cù IS09001: 2008 esigenze di u sistema di qualità internaziunale, è passatu a certificazione obbligatoria naziunale 3C. L'amministrazione di u Statu per l'Industria è u Cummerciu stabilisce chì i prudutti elettrichi senza a marca di certificazione obbligatoria 3C ùn devenu micca esse venduti in i centri cummerciali.

4 safety risks when children play with toys (2)

Materiali per ghjoculi educativi

Prima di tuttu, i materiali ùn devenu micca cuntene metalli pesanti. I metalli pesanti influenzeranu u sviluppu intellettuale è causanu disabilità di apprendimentu. Dopu, ùn deve micca cuntene cumposti solubili. Tutti i materiali aduprati per fàghjoculi educativi è ghjochi, cumpresi plastichi, toner di plastica, vernici, tinture, superfici galvanoplastiche, lubrificanti, ecc., ùn devenu micca cuntene cumposti solubili. In terzu, u ripieno ùn deve micca cuntene detriti, è ùn deve esse micca contaminanti da animali, acelli o rettili in u ripieno, in particulare ferru è altri detriti. Infine, tutti i ghjoculi devenu esse fatti di materiali novi. Se sò fatti di materiali vechji o rinnovati trasformati, u livellu di inquinamentu periculosu cuntenutu in questi materiali rinnovati ùn pò micca esse più altu di quellu di materiali novi.

L'apparizione di ghjoculi educativi

I genitori devenu circà di micca cumprà amparera di ghjoculi à cubuchì sò chjuchi, chì ponu esse facilmente manghjati da u zitellu. In particulare per i zitelli più ghjovani, ùn anu micca a capacità di ghjudicà e cose esterne è li piace à mette tuttu in bocca. Dunque, i zitelli ùn devenu micca ghjucàghjoculi di sviluppu di a zitiddinacù picculi pezzi, chì sò faciuli da inghjuttà da u criaturu è causanu suffocazione è altri periculi. Inoltre, ùn cumprate micca ghjoculi cù bordi acuti è anguli, chì sò faciuli à pugnalli i zitelli.

4 safety risks when children play with toys (1)

L'usi di i ghjoculi educativi

À i zitelli li piace à mette i ghjoculi in bocca o mette e mani in bocca dopu avè toccu i ghjoculi. Dunque,forma ghjoculi d'ampareradeve esse pulita è disinfettata regolarmente. A superficia di u ghjoculu duveria esse lavata spessu, è quelle chì ponu esse smuntate devenu esse rimosse regolarmente è pulite accuratamente. Quelli ghjoculi chì sò più durevuli è micca fàciuli di svanisce ponu esse bagnati in acqua sterile. I ghjoculi di peluche ponu esse antivirus pigliendusi u sole.Ghjoculi di legnu sò lavati in acqua sapunata.

Prima di cumprà ghjoculi, i genitori devenu amparà di più nantu à l'usu currettu di i ghjoculi è evità varii periculi per a sicurezza. Seguitate per amparà à sceglietop ghjoculi educativi per i zitelli chì risponde à e specifiche.


Tempu di posta: Jul-21-2021