6 ghjochi per migliurà e cumpetenze suciale di i zitelli

Mentre i zitelli ghjucanu ghjoculi educativi è ghjochi, stanu ancu amparendu. Ghjucà solu per divertimentu hè senza dubbitu una bella cosa, ma à volte, pudete sperà chì ughjoculi educativi di ghjocui vostri zitelli ghjucanu ponu amparalli qualcosa d'utile. Quì, ricumandemu 6 ghjochi preferiti di i zitelli. Questi ghjochi ùn sò micca solu interessanti ma aiutanu ancu i zitelli à praticà abilità sociali è abilità di cumunicazione emotiva.

magnetic-letters-and-number

1. dumande da risponde

Questu hè un ghjocu in cui i genitori ponu dumande ipotetiche basate annantu à l'età di i so figlioli, permettendu à i zitelli di pensà à cumu si tratta di situazioni difficili. Per i zitelli chjuchi, pudete dumandalli se devenu mentì in certe circustanze. Per i zitelli chì sò dighjà à a scola, pudete dumandà cosa fate se vedi un cumpagnu di classe esse intimuritu in a sala di pranzu è ùn ci hè micca adulti intornu? Queste dumande sò assai impegnative per i zitelli è ponu aiutà à sviluppà una cuscenza morale.

2. Ghjochi di rollu

Pudete scambià roli cù i vostri figlioli. Ghjucate u zitellu, lasciate u zitellu ghjucà u rolu di u genitore. Quandu guardemu i prublemi attraversu l'ochji di l'altri, seremu più empatichi l'uni cun l'altri. Iè, parlu di empatia mutuale. Ùn hè mai una cattiva cosa per i genitori di pensà ci da a perspettiva di u zitellu è di fà qualcosa.

3. Un ghjocu di fiducia

Questu hè un ghjocu classicu per i ghjovani in team building. Un membru hè cascatu in daretu, è l'altri membri di a squadra anu custruitu un ponte daretu à ellu cù i gomiti per sustene lu. Questughjocu di ghjoculi à l'aria apertali permette di sapè chì ùn importa ciò chì accade, sarete sempre à fiancu à ellu. Lascialu turnà e spalle à voi, chjode l'ochji è falà in daretu. U chjapparete à tempu. Dopu chì u ghjocu hè finitu, pudete semplicemente parlà cun ellu nantu à l'impurtanza di fidà l'altri.

coffee-maker-for-kitchen-toy

4. Ghjochi di dilema

Se scontra à qualchissia chì ùn hè micca educatu, pudete ghjucà à ghjochi di dilemma cù u vostru zitellu per pensà à e ragioni. Sta dumanda simplice pò aiutà u zitellu à custruisce l'empatia. A risposta à a dumanda pò esse chì a mamma di u zitellu ùn hà micca amparatu à esse educatu, o forse qualcosa hè accadutu à u zitellu. Quandu i vostri figlioli ùn capiscenu micca, aduprate ughjoculi di rollu anu ghjucatu cù cum'è esempi per spiegà più chjaramente.

5. Un ghjocu di sarpe

Avete ghjucatu un ghjocu di serpente? Mettimu u serpu in u ghjocu di piattone per lascià i zitelli amparà u travagliu in squadra. In questighjoculi è ghjochi à l'aria aperta, un cercadore và à truvà altri piattori. Quandu si trova un ocultore, si unirà à u cercatore per aiutà à truvà altri piattori. Ogni volta chì si trova una persona, a sarpe avida cresce una volta.

6. U ghjocu di mustrà l'umore

Lasciate à u vostru zitellu agisce diverse emozioni, sia cù espressioni facciali sia linguaghju corporeu. Stu ghjocu permette à i zitelli di sviluppà un linguaghju più emotivu è à u listessu tempu sviluppà a so cuscenza di sè.

In fatti, in più di sti ghjochi, sfarenti tippi di ghjoculi educativighjucà ancu un rolu impurtante in u miglioramentu di e cumpetenze sociali di i zitelli. Sì avete qualchì domanda, cum'è fabbricante prufessiunale di umegliu ghjoculi d'amparera, benvenuti à cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-21-2021