Abacus illumina a saviezza di i zitelli

L'abacus, salutatu cum'è a quinta invenzione più grande di a storia di u nostru paese, ùn hè micca solu un aritmeticu cumunemente adupratu ma ancu un strumentu di apprendimentu, strumentu d'insignamentu, è ghjoculi d'insignamentu. Pò esse adupratu in pratica d'insegnamentu di i zitelli per cultivà e capacità di i zitelli da u pensamentu di l'immagine à u pensamentu logicu astrattu. Abacus apre i campi di cunniscenza di i zitelli è allarga i so orizonti di cunniscenza, soprattuttu per u primu sviluppu di l'intelligenza di i zitelli.

Allora chì sò i vantaghji di amparà a grande abacus di legnu?

Abacus enlightens children's wisdom (2)

1. Cunforme à u sviluppu di l'audizione è a visione di u zitellu è a lege di u muvimentu.

U caratteru di u zitellu hè curiosu. Quandu si impara abacus di legnu è l'aritmetica mentale, l'abacus, un aritmeticu concretu, intuitivu è vivu, hè à tempu un aiutu à l'insegnamentu è ghjocu di amparera in legnuper i principianti. Quand'elli venenu in cuntattu cù l'abacus, hè cum'è ghjucà à ghjochi, chì hè divertente è attraente. I ghjoculi di lignu abacus ponu cultivà un forte interessu per l'apprendimentu.

In listessu tempu, u ghjoculu abacus di legnumostra u numeru è conta simpliciamente è luminosu. L'algoritmu aritmeticu hè chjaru è faciule da amparà per i zitelli. U cuntu rapidu è u muvimentu di e perle in l'educazione aritmetica mentale di l'Abacus sò in linea cù e leggi di sviluppu uditivu è visuale è muvimentu di u zitellu.

Abacus enlightens children's wisdom (1)

2. L'abacus di lignu ispira l'entusiasmu è l'iniziativa di u zitellu in l'apprendimentu.

Una altra caratteristica di i zitelli hè chì sò attivi. Quandu si apprende abacus è aritmetica mentale, i criaturi leghjenu di tantu in tantu, lampanu u cordone di tantu in tantu, è certe volte rispondenu à u risultatu, affinchì u zitellu sia sempre in un statu di pensamentu pusitivu è una pusizione attiva in l'apprendimentu. L'aritmetica mentale Abacus, un metudu educativu adattatu per e caratteristiche di u zitellu, hà ispiratu l'entusiasmu è l'iniziativa di u zitellu in l'apprendimentu. In u prucessu di amparà l'abacus di lignu, anu cultivatu a funzione cerebrale, chì hà fattu u zitellu più intelligente.

3. L'apprendimentu di l'abacus beneficerà assai sughjetti.

Ci hè una differenza significativa in a sensibilità cerebrale trà i zitelli chì amparanu l'aritmetica mentale abacus è quelli chì ùn anu micca. I zitelli chì amparanu abacus è aritmetica mentale sò megliu cà l'altri zitelli in termini di rapidità di calculu, l'istante di osservazione, fermezza di memoria è ricchezza di fantasia.

4. L'aprenu di abacus è aritmetica mentale pò cultivà un bonu patriottisimu.

Quandu i zitelli apprendenu abacus è aritmetica mentale, ponu capisce a storia è a cultura di u nostru paese è generà un sensu di orgogliu naziunale. Inoltre, ponu sviluppà abitudini di studiu serii, rigorosi, duru-travaglianti è bona fiducia in sè stessi studendu. Esse capace di cuncintrà si à fà una cosa indipindente hè u più grande piacè di u zitellu.

Abacus di legnu per i zitelli pò illuminà a so saviezza, finchè persiste in l'apprendimentu, porterà effetti più significativi di l'altri ghjoculi in scola materna. Se avete bisognu di più infurmazione, per piacè, sentitevi liberi di cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-21-2021