Analisi nantu à u sviluppu di l'industria di i ghjoculi di lignu di i zitelli

A pressione di a cumpetizione in u mercatu di i ghjoculi di i zitelli hè in crescita, è parechji ghjoculi tradiziunali sò svaniti gradualmente fora di a vista di a ghjente è sò stati eliminati da u mercatu. Oghje ghjornu, a maiò parte di i ghjoculi di i zitelli venduti in u mercatu sò principalmente ghjoculi intelligenti educativi è elettronichi. Cum'è un ghjocu tradiziunale, i peluche sò in evoluzione graduale versu l'intelligenza. avàghjoculi educativichì aghjunghjenu più creatività ponu vende bè in u mercatu. Allora chì hè a direzzione di sviluppu di i zitellighjoculi di legnu?

U statutu di l'industria di i ghjoculi di legnu in Cina

A Cina hè una fabbricazione di ghjoculi educativi in ​​legnu, ma ùn hè micca un pruduttore forte. A mancanza di cuscenza di l'innovazione, di a cuscenza di a marca è di a cuscenza di l'infurmazione hè u mutivu principale chì impedisce à l'industria di i ghjoculi di lignu di a Cina di diventà forte. Ancu se u volumu di esportazione di ghjoculi cinesi hè grande, entranu basicamente in u mercatu internaziunale in forma di OEM. Trà l'8.000 fabbricanti di ghjoculi in u paese, 3.000 anu ottenutu licenze d'exportazione, ma più di u 70% di i so ghjoculi esportati sò trasfurmati cù materiali furnuti o campioni.

vivid-printing-horse

Avvanzi di i ghjoculi di lignu di i zitelli

Ghjoculi d'amparera in legnusò più rispettosi di l'ambiente è anu un minimu di soglia di importazione. I ghjoculi di legnu prumove cuncetti di pruduzzione sani è rispettosi di l'ambiente, furniscenughjoculi educativi verdiper i zitelli, è cura per a so crescita sana. Attualmente, quandu i ghjoculi di legnu sò impurtati, ùn ci hè micca bisognu d'ottene una certificazione obbligatoria di u pruduttu, a soglia di importazione hè più bassa, è l'importazione è l'esportazione di prudutti sò più convenienti.

E istituzioni d'educazione di a prima zitellina crescenu. Cù a messa in opera di a "pulitica di i dui zitelli" in varie pruvincie, a dumanda di strumenti di insegnamentu è di ghjoculi aduprati da l'istituzioni d'educazione primaria hè assai grande, è a maiò parte sò fatti di ghjoculi di legnu. A prospettiva di u mercatu hè sempre considerable.

Endless-Design

I svantaghji di i ghjoculi di legnu di i zitelli

I ghjoculi di i zitelli in legnu mancanu d'innovazione è i cunsumatori ùn sò micca entusiasti. Ghjoculi tradiziunali in legnu sò solu blocchi è ghjoculi cubbi di legnu. Avà tali ghjoculi ponu esse facilmente rimpiazzati da altri materiali. U mercatu di i ghjoculi in legnu hè diventatu assai cumpetitivu. Inoltre, i ghjoculi di legnu sò propensi à crepà, muffa è altri prublemi. Rispuntendu à i ghjoculi di altri materiali, a so stabilità hè scarsa, è hè difficiule d'avè più vantaghji in u mercatu.

A dumanda di u cunsumadore in u mercatu di ghjoculi di China

I ghjoculi sò prudutti indispensabili in tutte e tappe di a crescita di i zitelli. I ghjoculi di sviluppu di a prima zitellina è vari prudutti di prima educazione sò ancu pupulari trà i genitori. In u periodu infantile, una educazione sicura è rispettosa di l'ambienteghjocu di ghjocu in legnu pò sviluppà l'intelligenza di i zitelli da parechji aspetti.

Sicondu a ricerca di u mercatu, 380 milioni di zitelli anu bisognu divertenti ghjoculi educativi. U cunsumu di ghjoculi hà riprisentatu circa u 30% di a spesa tutale di e famiglie. U mercatu di i prudutti per i zitelli hè u sicondu postu in termini di vulume di cummercializazione, chì custituisce un gruppu di dumanda inusualmente grande per i prudutti materni è infantili. I ghjoculi sò indispensabili in u prucessu di crescita sana è felice in più di a vita di basa di i zitelli. Puderanu portà una fantasia ricca è creatività à i zitelli, è ghjocanu fundamentalmente un rolu assai impurtante in u sviluppu intellettuale di i zitelli.

Sicondu a mo introduzione, avete una cunniscenza più profonda di i ghjoculi di legnu? Seguitate per amparà più cunniscenza prufessiunale.


Tempu di posta: Jul-21-2021