I figlioli di età diversa sò adatti à sfarenti tippi di ghjoculi?

Quandu crescenu, i zitelli entreranu inevitabilmente in cuntattu cù vari ghjoculi. Forse alcuni genitori sentenu chì, finu à ch'elli sianu cù i so figlioli, ùn ci serà micca impattu senza ghjoculi. In realtà, ancu se i zitelli ponu divertirsi in a so vita d'ogni ghjornu, a cunniscenza è l'illuminazione chìghjoculi educativipurtà à i zitelli hè innegabile. Dopu una ricerca cuntinua da un gran numeru dicuncettori prufessiunali di ghjoculi, i ghjoculi di legnu sò diventati gradualmenti a primura cunsiderazione per a maiò parte di e famiglie in a scelta di i ghjoculi. Alcunicase di bambole di legnu è puzzle di legnu pò permette assai à i zitelli di amparà u spiritu di cuuperazione.

Dunque, cumu sceglie correttamente i ghjoculi per i zitelli hè diventatu una grande preoccupazione per i genitori. Perchè i zitelli di diverse età anu bisognu di cunniscenze diverse, amparà a cunniscenza da i ghjoculi hè ciò chì i genitori speranu disperatamente di uttene.

Are Children of Different Ages Suitable for Different Toy Types (3)

Quandu sceglite un ghjocu, pensate prima l'aspettu è a forma di u ghjocu. Da una parte, pruvate à sceglie quelli cù culori brillanti. D'altra parte, ùn sceglite miccapicculi ghjoculi chì sò particularmente faciuli da inghjuttì.

Dopu, ùn sceglite micca i ghjoculi troppu fissi. I zitelli preferiscenu di solitu i ghjoculi chì ponu esse sposti o mudificati. Per esempiu,certi ghjoculi di trascinamentu di legnu è ghjoculi di percussione di legnupò fà chì i zitelli si divertinu in l'azzione. In listessu tempu, ùn sceglite micca à a ceca ghjoculi educativi, è ùn mette micca troppu pressione annantu à u zitellu. In fatti, certi ghjoculi chì ponu emette bella musica ponu ancu cultivà l'estetica di i zitelli.

Tipi di ghjoculi da sceglie

Sì avete zitelli in un annu in casa, pruvate micca di sceglie ghjoculi chì sò troppu luminosi, perchè a visione di i zitelli in questa tappa hè limitata à u neru è u biancu, cusì sceglie ghjoculi di legnu neru è biancu hè una bona scelta.

Are Children of Different Ages Suitable for Different Toy Types (2)

Dopu à sta tappa, i zitelli entranu in u mondu di u culore è sò disposti à striscà in terra. In questu tempu, aduprendughjoculi di trascinamentu di legnu è campane à rotulupò aiutà i zitelli à amparà à marchjà u più prestu pussibule. I ghjoculi di stu tippu sò di solitu di alta qualità è à bon pattu, cusì e famiglie urdinarie ponu ancu pagalli.

Quandu u zitellu hà trè anni, i genitori ponu cunsiderà cultivà e so cumpetenze musicali. Sè cumprate alcunighjoculi di percussione musicale in legnuper i zitelli in questu stadiu, pudete migliorà efficacemente u sensu di ritmu di i zitelli. Di solitu i zitelli averanu più di trè mesi d'interessu in stu ghjoculu, è si lasceranu ammaestrà pienamente sta cumpetenza. U più impurtante di stu ghjocu hè chì e luci ùn devenu micca troppu forti è u sonu ùn deve esse micca troppu duru. Se ci hè unbuttone nantu à u ghjocu per aghjustà u vulume, si consiglia di abbassà u vulume prima di dà lu à u zitellu.

Quandu i zitelli crescenu è crescenu, i genitori anu ancu bisognu di fà aghjustamenti in ogni momentu. I nostri prudutti di ghjocu sò marcati cù gruppi di età adattati, pudete cuntattateci in ogni mumentu.


Tempu di posta: Jul-21-2021