Puderanu i Ghjoculi di Legnu Aiutà i zitelli à alluntanassi da l'elettronica?

Quandu i zitelli sò stati esposti à i prudutti elettronichi, i telefoni cellulari è l'urdinatori sò diventati i principali strumenti di divertimentu in a so vita. Ancu se certi genitori sentenu chì i zitelli ponu aduprà prudutti elettronichi per capisce l'infurmazioni esterne in una certa misura, hè innegabile chì parechji zitelli sò dunque ossessionati da i ghjochi in ligna in i so telefunini. Aduprà i telefoni cellulari per un bellu pezzu ùn influenzerà micca solu a so salute, ma li farà ancu perde l'interessu per altre cose nove. Allora sì i genitori ponu fà chì i zitelli provino à stà luntanu da i telefunini per mezu di qualchì mezu? Ci hè solu un tale produttu elettronicu per lascià i zitelli entre in cuntattu cù a cunniscenza o amparà e cumpetenze?

Parechji studii anu dimustratu chì i zitelli prima di cinque anni ùn anu micca bisognu d'elettronica, è ancu di TV. Se i genitori volenu chì i so figlioli amparino qualchi abilità di ogni ghjornu è miglioranu l'intelligenza, ponu sceglie di cumprà qualchi ghjoculi di legnu, cumeghjoculi puzzle di legnu, pila di lignu ghjoculi, ghjoculi di rollu in legnu, ecc. Quessi ghjoculi ùn ponu micca solu burlà di i so figlioli, ma ùn feranu micca una contaminazione eccessiva per l'ambiente.

Can Wooden Toys Help Children Stay away from Electronics (2)

Ghjucate à i Ghjoculi di Puzzle di Legnu cù u Vostru Figliolu

Ci sò parechje ragioni per i zitelli chì sò dipendenti da i ghjochi video, l'accumpagnamentu di i genitori hè unu di i motivi principali. Parechji ghjovani genitori apriranu l'urdinatore o l'iPad à u mumentu quandu i zitelli sò angosciati, è poi li lasciaranu guardà qualchi caricatura. Cù u tempu, i zitelli anu gradualmente questu abitudine in modu chì i genitori ùn ponu micca cuntrullà a so dipendenza da Internet à a fine. Per evità questu, i ghjovani genitori anu da amparà à ghjucàcerti ghjochi genitori-figliolicù i so figlioli. I genitori ponu acquistà alcunighjoculi d'amparera in legnu o abacus di legnu di i zitelli, è poi presentate alcune dumande chì ponu esse pensate, è finalmente esplorate a risposta. Questu pò micca solu cultivà a relazione trà genitori è figlioli, ma pò ancu esplorà a profondità di pensamentu di u zitellu in a suttilità.

Quandu si svolge un ghjocu genitori-figlioli, i genitori ùn ponu micca ghjucà i telefuni mobili, ciò chì darà à i zitelli un esempiu, è penseranu chì ghjucà i telefunini ùn hè micca assai impurtante.

Can Wooden Toys Help Children Stay away from Electronics (1)

Cultivate Hobbies cù Ghjoculi

Un altru mutivu per i zitelli ossessionati da i ghjochi video hè chì ùn anu bisognu di fà nunda. A maiò parte di i zitelli anu assai tempu, è ponu aduprà solu questu tempu per ghjucà. Per riduce u tempu quandu i zitelli ponu esse assignati à i so telefuni cellulari, i genitori ponu cultivà un interessu per i zitelli. Se i genitori ùn volenu micca invià i zitelli in istituti di apprendimentu specializati, ponu cumpràqualchi ghjoculi musicali, cum'è ghjoculi di chitarra plastica, ghjoculi di colpu di legnu. Questi ghjoculi chì ponu esse emessi atraeranu a maiò parte di a so attenzione è ponu ancu sviluppà nuove abilità.

A nostra sucietà produce assai ghjoculi puzzle di lignu di i zitelli, cum'è cucine di ghjoculi di legnu, cubi d'attività di legnu, ecc. Se vulete chì i zitelli stanu luntanu da i prudutti elettronichi, visitate u nostru situ web.


Tempu di posta: Jul-21-2021