Criteriums per a Scelta di Blocchi di Custruzzione per i zitelli di Età Diverse

Ci sò parechji vantaghji di i blocchi di costruzione.In fatti, per i zitelli di diverse età, i bisogni di compra è i scopi di sviluppu sò diffirenti.Ghjucà cù Building Blocks Table Set hà ancu un prucessu passu à passu.Ùn deve micca mira troppu altu.

 

building blocks

 

U seguitu hè principalmente per cumprà Building Blocks Table Set secondu diverse tappe di sviluppu.

 

Scena 1: toccu è muzzicà i blocchi di costruzione

 

Questu hè per i zitelli sottu à un annu.I zitelli in questa fase ùn anu micca ancu furmatu una capacità pratica cumpleta.Usanu più Building Blocks Table Set per afferrà, muzzicà è toccu, è entra in u stadiu di cultivà a so percepzione di u mondu.

 

À u listessu tempu, pò esercite in modu efficace l'abilità di i zitelli per eserciziu fine.In questu stadiu, a scelta di blocchi di custruzzione assicura principalmente diversi materiali è dimensioni, per chì i zitelli ponu cuntattà diversi tipi di Building Blocks Table Set.Hè megliu di sceglie blocchi di custruzzione più grande, è u materiale hà bisognu à assicurà a sicurità.

 

Scena 2:custruìblocchi di costruzione

 

Dopu à u studiu iniziale di u stadiu precedente, u zitellu hà cuminciatu à amparà à custruisce blocchi prima ch'ellu avia dui anni.Questa tappa deve esse effittivamenti a capacità di i zitelli per cooperà è a coordinazione manu-ochju, è formanu u cuncettu iniziale di u spaziu.Sta tappa permette à i zitelli di amparà à custruisce nantu à a terra.

 

Scena 3: custruzzione prelimiunale persunale

 

À questu tempu, i zitelli di dui à trè anni anu una cuscenza preliminare per fà una custruzzione simplice.Tuttavia, Building Blocks Table Set cun troppu altu difficultà ùn deve esse sceltu per a custruzzione in questu tempu, è l'effettu di i blocchi di custruzzione di particella maiò hè megliu.

 

Cù più studiu, pudete sceglie più cumplessu Pipe Building Blocks Toys, cum'è blocchi di custruzzione di fiocchi di neve è alcuni blocchi di costruzione irregulari.Punti chjave di compra: blocchi di costruzione più cumplessi.

 

Tappa 4 : custruzzione cooperativa

 

Da l'età di quattru à sei anni, i zitelli sò stati cumpletamente esercitati.I zitelli sò ancu disposti à cooperà cù diversi zitelli per custruisce.À questu tempu, hè suggeritu di sceglie i più difficiuli Pipe Building Blocks Toys, cum'è alcuni stili classici di LEGO.Lasciate i zitelli amparà à cumunicà è cooperà è gode di u divertimentu di a cooperazione.Punti chjave di compra in questa fase: blocchi di costruzione più difficili.

 

U sopra hè un'intruduzioni à e diverse bisogni di i zitelli in diverse tappe quandu si compra Pipe Building Blocks Toys.Capisce a trajectoria di crescita di i zitelli à e diverse tappe di u sviluppu hè favurèvule à i partenarii chì sceglienu i blocchi di custruzzione adattati.

 

Quì sò alcune precauzioni per l'acquistu di Pipe Building Blocks Toys.

 

  • U primu hè a sicurità.

 

A sicurità di i zitelli hè u più impurtante.Hè un prerequisite necessariu per tutti l'altri bisogni per cunsiderà cumplettamente u travagliu, u disignu è u materiale.

 

  • Sicondu, i canali di compra.

 

Hè ricumandemu di cumprà grandi marche cù una bona reputazione attraversu i canali normali, è micca di sceglie un set di blocchi di stacking di Toy à pocu prezzu è di bassa qualità.

 

  • Terzu, qualificazione di pruduzzione.

 

Micca tutti i pruduttori sò qualificati per pruduce Toy Stacking Block Sets.Hè necessariu di assicurà chì sò conformi à i regulamenti naziunali pertinenti.Credu chì cù a spiegazione sopra, i genitori duveranu esse capace di cuntrullà accuratamente.

 

Cerchendu un fornitore di Blocchi di Stacking Toys da a Cina, pudete uttene prudutti d'alta qualità à un bellu prezzu.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022