Ghjoculi periculosi chì ùn ponu micca esse cumprati per i zitelli

Parechji ghjoculi parenu esse sicuri, ma ci sò periculi piattati: boni è inferiori, chì cuntenenu sostanze dannose, estremamente periculosi quandu si ghjoca, è ponu dannà l'audizione è a visione di u zitellu. I genitori ùn ponu micca cumprà sti ghjoculi ancu sì i zitelli li tenenu caru è pienghjenu è li dumandanu. Una volta chì i ghjoculi periculosi si trovanu in casa, i genitori anu bisognu di lampalli subitu. Avà, seguitate mi per verificà a ludoteca di u zitellu.

Fidget Spinner

U filatore di punta di u dittu era uriginale un ghjocu di decompressioneper l'adulti, ma pocu fà hè statu migliuratu in un filatore di punta di dite cù una punta appuntita. U filatu di a punta di u dittu pò facilmente taglià alcune cose fragili è ancu rompe i gusci d'ova. I zitellighjucà cù stu tipu di ghjocudurante u sviluppu di u cervellu o l'apprendimentu à camminà sò probabili di esse pugnalati. Ancu se stu ghjocu hè fattu dimateriali di legnu rispettosi di l'ambiente è pare un ghjocu di palla di legnu, u so periculu hè fora di dubbitu.

Dangerous Toys that Cannot Be Bought for Children (3)

Ghjoculi di Pistola di Plastica

Per i masci, i ghjoculi di pistola sò sicuramente una categuria assai attraente. S'ellu hè unpistola ad acqua plasticachì pò spruzzà acqua o una pistola di simulazione di ghjocu, pò dà à i zitelli a sensazione di esse un eroe. Mastu tipu di ghjoculi d'arme à focuhè assai faciule da sparà in l'ochji. A maiò parte di i masci sò più bramosi di vince è perde. Vulenu chì i so fucili sianu i più putenti, allora sparanu i so cumpagni senza scrupuli. In listessu tempu, ùn anu micca abbastanza ghjudiziu, allora ùn puderanu micca capisce a direzzione quandu sparanu, danneghjendu cusì i corpi di i so cumpagni. A gamma dighjoculi di pistola à acqua nantu à u mercatu pò ghjunghje à un metru di distanza, è ancu e pistole d'acqua ordinarie ponu penetrà in un pezzu di carta bianca quandu l'acqua hè piena.

Trascinate i Ghjoculi cù a Corda troppu Longa

Drag Toysanu generalmente una corda relativamente longa attaccata. Sì sta corda pala accidentalmente u collu o e caviglie di i zitelli, hè faciule per i zitelli di falà o diventà ipossichi. Perchè ùn anu micca manera di ghjudicà a so propria situazione in primu locu, sò prubabili di realizà u periculu quandu sò troppu impigliati per liberassi. Dunque, quandu cumprate tali ghjoculi, assicuratevi chì a corda sia liscia è priva di sbavature, è chì a lunghezza di a corda ùn possa esse più grande di 20 cm. U più impurtante hè chì i zitelli ùn sianu micca permessi di ghjucà cù tali ghjoculi in un ambiente chjucu.

Dangerous Toys that Cannot Be Bought for Children (2)

Quandu cumprate ghjoculi per u vostru babbu, per piacè nutate chì i ghjoculi devenu esse prudutti in stretta cunfurmità cù IS09001: 2008 esigenze di sistema di qualità internaziunale è passatu a certificazione obbligatoria naziunale 3C. L'amministrazione di u Statu per l'Industria è u Cummerciu stabilisce chì i prudutti elettrichi senza u marcatu di certificazione obbligatoria 3C ùn seranu micca venduti in i centri cummerciali. I genitori devenu circà a marca 3C quandu compranu ghjoculi.

Se vulete cumprà un ghjocu cusì cumpletu, cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-21-2021