I Toddlers Spartenu i Ghjoculi cù l'Altri da una Prima Età?

Prima di entrà ufficialmente in scola per amparà a cunniscenza, a maiò parte di i zitelli ùn anu micca amparatu à sparte. I genitori ùn riescenu ancu à capì quantu hè impurtante di insegnà à i so figlioli cume sparte. Se un zitellu hè dispostu à sparte i so ghjoculi cù i so amichi, cum'èpicculi chjassi di trenu di legnu è ghjoculi di percussione musicale in legnu, allora amparerà pianu pianu à pensà à i prublemi da a perspettiva di l'altri. Micca solu què, spartendu i ghjoculi farà chì i zitelli sianu più cuscenti di u divertimentu di ghjucà cù i ghjoculi, perchè ghjucà cù l'amichi hè assai più divertente chè ghjucà solu. Allora cumu li pudemu amparà à sparte?

Do Toddlers Share Toys with Others from an Early Age (2)

Chì hè a Definizione di Spartera per i zitelli?

I zitelli sottu à l'età di trè anni sò stati viziati da i membri di a so famiglia, cusì li daranu per scurdatu chì u mondu gira intornu ad elli, fintantu chì i ghjoculi ch'elli ponu toccà sò i soi. Se pruvatepigliate un ghjocu di trascinamentu di legnuda e so mani, anu da pienghje subitu o ancu batte a ghjente. À questu stadiu, ùn avemu micca manera di ragiunà cù i zitelli, ma pudemu cumunicà cun elli lentamente, incuraghjite è praticà a spartera di e cose, è lasciemu chì i zitelli accettanu pianu pianu stu cuncettu.

Dopu à l'età di trè anni, i zitelli capiscenu pocu à pocu l'insignamenti di l'adulti, è ponu ancu capisce chì a spartera hè una cosa assai calda. Soprattuttu quand'elli entrenu in a scola materna, i prufessori lasceranu i zitelli turnà à ghjucà qualchìghjoculi educativi in ​​legnu, è avvertiteli chì sì u tempu ùn hè passatu à u prossimu cumpagnu di classe, allora saranu puniti leggermente. Quandu praticanu à turnà è à ghjucà inseme in casa (più volte), i zitelli ponu capisce i cuncetti di spartera è d'aspittà.

Do Toddlers Share Toys with Others from an Early Age (1)

Abilità è Metodi per i zitelli à Amparà à Sparte

Parechji zitelli ùn sò micca disposti à sparte soprattuttu perchè sentenu ch'elli perderanu l'attenzione di l'adulti, è questu ghjoculu cumunu ùn puderà micca vultà in e so mani. Cusì pudemu insegnà à i zitelli à ghjucà inseme qualchi ghjoculi di cullaburazione è dilli chì anu bisognu di compie un scopu inseme in stu ghjocu per uttene ricumpense. Unu di ighjoculi cooperativi i più cumunighjoculi puzzle di legnu è imitazioni di lignu ghjoculi. Sti ghjoculi permettenu à i zitelli di diventà subitu partenarii è di sparte ghjochi inseme.

Siconda, ùn punite micca i zitelli solu perchè ùn volenu micca sparte. U pensamentu di i zitelli hè cumpletamente diversu da quellu di l'adulti. Se ùn sò micca dispostisparte ghjoculi cù i so amichi, ùn significa micca chì sò avari. Dunque, duvemu ascultà l'idee di i zitelli, partendu da a perspettiva di a so cunsiderazione, è dilli di dillii vantaghji di sparte i ghjoculi.

Quandu parechji zitelli vedenu i ghjoculi di l'altri, pensanu sempre chì u ghjocu hè più divertente, è ancu strappanu u ghjocu. In questu casu, li pudemu dì di scambià i so ghjoculi cù l'altri, è di stabilisce u tempu di scambiu. A volte hè necessaria ancu una attitudine dura, perchè i zitelli ùn ascultanu micca sempre a ragione. Per esempiu, se un zitellu volepiste di trenu in legnu persunalizate in manu à l'altri zitelli, allora deve vene cun un ghjocu di lignu diversu in cambiu.

U megliu modu per fà amparà à un zitellu à esse tullerente hè di lasciallu testimone di sta qualità cù i so ochji, cusì i genitori devenu sparte ghjacciu, sciarpe, cappelli novi, domino d'animali di legnu, ecc cù i so figlioli. Quandu si sparte i ghjoculi, u più impurtante hè di lascià à i zitelli vede i cumpurtamenti di i so parenti dendu, ottenendu, cumprumettendu è spartendu cù l'altri.


Tempu di posta: Jul-21-2021