Cunniscite l'origine di a casa di e bambole?

A prima impressione di parechje persone di a casa di bambole hè un ghjoculu zitellinu per i zitelli, ma quandu si cunnosce profondamente, truverete chì stu ghjocu simplice cuntene assai saviezza, è ancu suspirate sinceramente e superbe abilità presentate da l'arte in miniatura.

L'origine storica di a casa di e bambole

Ancu se u tempu d'origine di mobili inusitus dollhousel'arti in miniatura ùn ponu micca esse precisamente indicati in l'età curretta, hè sicuru chì hè a natura innata di l'esseri umani à piace e cose chjuche, chì hè naturale di sviluppà in una forma d'arte. A casa di e bambole hè nata in Germania in u XVI seculu. A prima casa di e bambole di a storia hè nata in u 1557. Sicondu a legenda, un nobile principe in Baviera invitò l'artigiani à falla cum'è unarigalu educativu per i zitelli. In quella epica, a casa di e bambole era una bona scelta trà i nobili per dà rigali à l'altri.

doll house (2)

U sviluppu di a casa di e bambole

Da u puntu di vista di a produzzione, e case di e bambole sò strettamente in cunfurmità cù u rapportu di un dodicesimu per imità l'oggetti veri. Indipendentemente da u materiale di a casa, l'installazione interiore cume tavule è sedie, mobuli, è ancu u mudellu di e finestre, tutti cercanu di eccellenza. Dopu à a mità di u 17u seculu, e case di e bambole sò diventate gradualmente ghjoculi per i zitelli, è dapoi u 18u seculu, e case di e bambole anu evolutu cum'è e vere case, eccettu per a dicurazione è l'aspettu di e camere interne.

Avà, a casa di e bambole entra in a nostra vita d'ogni ghjornu è diventa unu di i ghjoculi preferiti di i zitelli. Quasi ogni zitella sunniava di pussede una casetta cusì squisita quandu era giovana. Hè assai mini, cù tutti i tipi dimobili di casa in miniatura, è simpatiche bambole chì u correnu.

doll house (1)

U significatu di a casa di e bambole

I zitelli sò ossessionati da grande mobili di casa di bamboleinseme è piace à lascià e bambole camminà intornu, parlà, stabilisce trame, è fantasimà nantu à tutta a vita quotidiana banale secondu e so proprie preferenze. Usanu ghjochi di fantasia èghjocu di rollu di bambolaper ricreà a vita, capisce l'ambiente, è sprime si. Questa forma aumenta micca solu u divertimentu di a storia, ma migliora ancu a so percezione spaziale è e so capacità d'osservazione, è chì li permette di cuntà storie da soli pò ancu arricchisce a so immaginazione è a so creatività. A casa di e bambole hè una finestra per elli à ricunnosce u mondu è una simulazione di a so cumunicazione cù u mondu esternu. Hà un effettu impurtante è pusitivu nantu à a cultura di a so intelligenza emotiva è e so cumpetenze suciale.

A set di viveri di casa di bambolehè un maravigliu mondu in miniatura è un bellu spaziu di fantasia. Quandu cuminciamu à capisce u divertimentu di i zitelli chì ghjocanu in a casa di e bambole, è guardemu l'amicizia trà i zitelli è e bambole in a casa di ghjocu cù una prospettiva apprezzativa, pudemu esse capaci di accumpagnalli megliu per cresce. Seguitate per amparà più nantu à i ghjoculi educativi.


Tempu di posta: Jul-21-2021