Capite a Catena Ecologica in l'Industria di i Ghjoculi?

Parechje persone credenu per sbagliu chì l'industria di i ghjoculi hè una catena industriale custituita da pruduttori di ghjoculi è venditori di ghjoculi. In realtà, l'industria di i ghjoculi hè una raccolta di tutte e cumpagnie di supportu per i prudutti di ghjoculi. Alcuni processi in sta raccolta sò alcuni consumatori ordinarji chì ùn sò mai stati capiti cume l'operazioni di marca di ghjoculi,ghjoculi R & S è cuncepimentu, logistica di ghjoculi è trasporti, ecc. Dopu, ci metteremu l'accentu nantu à sti ligami industriali più scunnisciuti, sperendu di fassi capisce di più u misteru di sta industria.

Do You Understand the Ecological Chain in the Toy Industry (3)

Cume Cummercià cù Successu Marchi di Ghjoculi

Cum'è ognunu a sà, se vulete esse grande in una industria, ùn pudete micca sempre copià i prudutti d'altru. Per l'industria di i ghjoculi, ci hè una marca unica è una pruprietà intellettuale, chì sò l'elementi core chì ponu in questa industria. Dopu avè a so propria marca,pruduttori di ghjoculibisognu di u marketing di marca, altrimenti nimu ùn sà quantu sò boni i so prudutti. In altre parolle, a capacità di gestisce a marca è a pruprietà intellettuale hè u corecumpetitività di l'industria di i ghjoculi. Se a vostra squadra di a sucietà hà designatuun trenu di legnu unicu o u casa di bambole di principessa di legnu, allora ci vole à purtà sti dui prudutti splusivi in ​​u mercatu. Forse hè difficiule di fà a vostra marca in i primi ghjorni, cusì tanti travagliadori sceglieranu di cooperà cù marche grandi o cunnisciute da prumove. Dopu chì sta marca di ghjoculi abbia una certa pupularità, puderete sceglie di investisce in alcuni cartoni animati o film, è poi impiantà i so prudutti in questi audienzi.

Do You Understand the Ecological Chain in the Toy Industry (2)

Prucessu di Storia per a Cuncepimentu di Ghjoculi

Cum'è l'accennatu sopra, se vulete spiccassi in l'industria di i ghjoculi, i pruduttori di ghjoculi devenu avè una squadra di cuncepimentu imaginativa. Oghje,squali di legnu nantu à u mercatusò ancu pensati per furmà un pruduttu. Dunque, u sviluppu di cuncepimentu di i prudutti di ghjoculihè u core di tutta a catena industriale. Forse chì tutti ùn ne sanu micca tantighjoculi classichi di legnusò stati dapoi pienu sviluppati da i cuncettori, cusì avà i cuncettori ponu solu francà u collu di bottiglia da altre direzzioni. U designer hà da fà hè di aduprà e nuove tecnulugie, i novi materiali è i novi prucessi, i ghjoculi crudi aghjurnati è integrati per mezu di e spressioni artistiche novi.

Guidelines in Toy Transport

L'industria di i ghjoculi vole avè una impresa à longu andà , allora devenu capì chì a sicurezza di a logistica hè ancu assai impurtante. A stilosa aspra in parechje logistiche hè assai cumuna, in particulare impurtazioni è esportazioni di merchenzie. Per esempiu, ci sò alcunighjoculi di puzzle di legnu fragilechì sò viulenti durante u trasportu. In risposta à stu fenomenu, i pruduttori di ghjoculi venenu spessu cù i metudi seguenti. Prima, rinfurzate l'imballu di u pruduttu stessu, cum'è l'usu di qualchì schiuma chì riempie a scatula di currieru o aduprate un saccu di carta gonfiatu; u secondu hè di sceglie a sucietà logistica ghjusta. Ovviamente u primu hè controllabile, alloraa maiò parte di l'esportatori di ghjoculi aumentanu u costu di l'imballu.

Sè site un impurtatore di ghjoculi, andate puru in u nostru situ web, vi furnimu prudutti di qualità è servizii logistici.


Tempu di posta: Jul-21-2021