Casa di Bambole: Casa di Sognu di i zitelli

Chì ghjè a to casa di sognu cum'è zitellu? Hè un lettu cù pizzi rosa, o hè un tappettu pienu di ghjoculi è Lego?

Se avete troppu rimpianti in realtà, perchè ùn fate micca un esclusivu casa di bambole? Hè una Scatula di Pandora è una mini macchina chì pò soddisfà i vostri desideri micca soddisfatti.

Bethan Rees hè una mamma à tempu pienu di Berlinu, Germania. Quandu era chjuca, li piacia à aduprà a macchina da cusgì di a mamma per fà robaghjocu di rollu di bambola. Quandu hà avutu un criaturu, hà cuminciatu à cuncentrazione in a creazione di a so propria casa di bambole portatile.

Children’s Dream Home (2)

E case di bambole di Bethan sò generalmente cultivate in mini valigie. A cuntrariu di l'altri mudelli in miniatura chì ponu esse visti solu è ùn ponu micca esse sposti, e case di bambole portatili sò più cunvenienti per i zitelli da portà cun elli, è hè ancu cunveniente per persunalizà a so propria cabina in ogni mumentu. A maiò parte di e case di bambole create da Bethan sò vicine à e nostre scene di a vita d'ogni ghjornu, calde è fresche. Puderete imaginà chì vive in una cabina di legno calda oghje, è puderete abbraccià u mondu oceanu dumane. in più, u pruprietariu di a stanza ùn hè mai limitatu à e zitelle. Bethan crede chì ùn deve esse nisuna distinzione di genere in u mondu di a casa di e bambole, "Una volta aghju vistu dui picciotti chì ghjucavanu cun ella. Allora stava ancu riflettendu nantu à se u mo stile era limitatu, è dopu aghju fattumobili per l'esternu in miniatura per u mo figliolu ".

Gül Kanmaz hè un artista di diorama è micromuditore di Turchia. I so travagli si cuncentranu soprattuttu nantu à l'alimentu è e necessità di tutti i ghjorni. Quandu l'articuli chì pudete vede in ogni locu sò ridotti è tenuti in u palmu di a to manu o in tasca, stu sintimu hè assai suttile. Se ùn avete ancu avutu a furtuna di sente l'eccitazione di campeghju à l'aria aperta, allora stallate chjucu casa di bambole mobuli per l'esternuprimu? In u mondu microscopicu, ci sò cose chì i zitelli volenu fà ma ùn anu micca curagiu di fà.

Children’s Dream Home (1)

Kendy hè un entusiasta di e piante in miniatura da l'Australia. Pò esse influenzatu da l'ambiente di crescita. In ellamobili moderni di casa di bambole in miniatura, pudemu vede u temperamentu naturale di esse integrati cù a natura.

Kendy ama u stile legnosu, senza trasfurmazione troppu cumplicata, basica mobili di casa in miniaturapiù uni pochi di piante, tutta a casa pare di respira. Inoltre, à Kendy li piace ancu fà a tessitura di bambù. Pudete vede spessu qualchì cornice di bambù è canistrelli nantu à i muri in ellasalottu di a casa di e bambole.

Sò queste e case di bambole perfette chì cercate? Noi, chì sustenemu servizii persunalizati, pudemu furnisce un serviziu one-stop è aiutavvi à cuncepisce uncasa di bambole solu per voi!


Tempu di posta: Jul-21-2021