Ùn Sempre Satisfied Tutti i Vuleri di i zitelli

Parechji genitori scontranu u listessu prublema in una tappa. I so figlioli chiancianu è facianu rumuri in u supermercatu solu per unvittura di ghjocu di plastica o un puzzle di dinosauru di legnu. Se i genitori ùn seguitanu micca i so desideri di cumprà sti ghjoculi, allora i zitelli diventeranu assai feroci è stanu ancu in u supermercatu. A stu mumentu, hè impussibile per i genitori di cuntrullà i so figlioli, perchè anu mancatu u mumentu bonu per educà i so figlioli. In altre parolle, i zitelli anu capitu chì ponu rializà i so desideri finu à chì chiancenu, allora ùn importa ciò chì trucchi utilizanu i so genitori, ùn cambieranu micca idea.

Allora quandu i genitori devenu dà à i zitelli educazione psiculugica è dilli di chì tippu ghjoculi vale a pena di cumprà?

Don't Always Satisfy All the Children's Wishes (3)

U Best Stage of Education Psychological

Educà un zitellu ùn hè micca inculcà ciecamente u sensu cumunu in a vita è a cunniscenza chì deve esse amparata, ma lasciendu emotivamente à u zitellu un sensu di dipendenza è fiducia. Alcuni genitori si ponu dumandà chì sò occupati cù u travagliu è mandanu i so figlioli in istituti di scola prufessiunali, ma i prufessori ùn ponu micca amparà bè à i so figlioli. Questu hè perchè i genitori ùn anu micca datu à i so figlioli un amore propiu.

I zitelli devenu sperimentà diversi cambiamenti emotivi mentre crescenu. Hanu bisognu d'amparà pacienza da i so genitori. Quandu dicenu i so bisogni, i genitori ùn ponu micca soddisfà tutte l'aspettative di i zitelli per risolve u prublema rapidamente. Per esempiu, se volenu un ghjocu simile dopu avè dighjà pussessuun puzzle di legnu, i genitori devenu amparà à rifiutallu. Perchè un ghjocu simule simile ùn purtarà micca à i zitelli un sensu di suddisfazione è di rializazione, ma li farà solu crede à tortu chì tuttu si pò uttene facilmente.

Don't Always Satisfy All the Children's Wishes (2)

Alcuni genitori pensanu chì questu hè un prublema banale? Finchè ponu pagà per i bisogni di i zitelli, ùn ci hè bisognu di ricusalli. Tuttavia, i genitori ùn anu micca pensatu se puderanu soddisfà i so figlioli in tutte e situazioni quandu i so figlioli diventanu adolescenti è volenu cose più costose? I zitelli à quellu tempu avianu dighjà tutte e capacità è opzioni per trattà cù i so genitori.

U Modu Ghjustu per Rifiutà un Zitellu

Quandu parechji zitelli vedenu ghjoculi d'altri, Sentenu chì stu ghjocu hè più divertente di tutti i so ghjoculi. Questu hè per u so desideriu di esplorà. Sì i genitori piglianu i so figlioliun magazinu di ghjoculi, ancu u picculi ghjoculi plastichi più cumuni è treni magnetichi di legnudiventerà e cose chì i zitelli volenu avè u più. Ùn hè micca perchè ùn anu mai ghjucatu cù sti ghjoculi, ma perchè sò più abituati à piglià e cose cum'è e soie. Quandu i genitori capiscenu chì a mentalità di i so figlioli "ùn rinunciate micca finu à chì ghjunghjite à u vostru scopu", ùn devenu micca dì subitu.

D'altra parte, i genitori ùn devenu micca lascià i so figlioli perde a faccia davanti à u publicu. In altre parolle, ùn criticate micca o rifiutate francamente u vostru zitellu in publicu. Lasciate chì i vostri figlioli vi affrontinu solu, ùn li lasciate micca fighjà, per ch'elli sianu più eccitati è fessinu qualchi cumpurtamentu irrazionale.


Tempu di posta: Jul-21-2021