U Gruppu Hape investe in una Nova Fabbrica in Song Yang

Hape Holding AG. hà firmatu un cuntrattu cù u guvernu di Song Yang County per investisce in una nova fabbrica in Song Yang. A dimensione di a nova fabbrica hè di circa 70.800 metri quadrati è si trova in u Parcu Industriale Song Yang Chishou. Sicondu u pianu, a custruzzione principierà in marzu è a nova fabbrica principierà a produzzione à a fine di u 2021. A fabbrica serà multifunzionale, agisce cum'è a nova basa di produzzione di Hape, magazinu di prudutti è un spaziu di ricerca per l'educazione iniziale. Seguirà u cuncettu di fabricazione ambientale di Hape per pruduce ghjoculi rispettosi di l'ambiente.

Cum'è introduttu ufficialmente, Song Yang hà un ambiente ecologicu piacevule, è hè cunnisciutu cum'è Contea Ecologica Naziunale di a Cina. Intantu, ci hè un putenziale di sviluppu tamantu in Song Yang, cum'è u più grande mercatu di tè in Cina, n ° 3 in l'industria naziunale di l'acciaiu inox è capimachja in l'industria turistica. Ci hè ancu autostrade, un trenu à grande velocità è un aeroportu hè in custruzzione. Song Yang hè u centru di trasportu impurtante in u suduveste di a pruvincia di Zhejiang, ciò chì significa chì a cuntea hà un grande putenziale per a crescita futura.

U guvernu di Song Yang accoglie sinceramente l'investimentu di Hape è continuerà à sustene pienamente l'ulteriore sviluppu di Hape in a cuntea.

Hape Group Invests in a New Factory in Song Yang (1)

U fundatore è CEO di Hape Group, Peter Handstein hà dettu: "U nostru impegnu à prò di a sucietà - mantene a furesta di bambù, fabricà ghjoculi in legnu, ecc. - hè assai in ligna cù l'identità di Song Yang, chì rispetta l'ambiente. Soprattuttu finu à l'annu scorsu, truvemu chì di più in più cunsumatori si preoccupanu di a prutezzione di l'ambiente, dumandendu dumande cum'è "Cumu hè pruduttu?" o "Chì materiali sò stati aduprati?" È pensu chì avemu un gran putenziale in questu duminiu in u futuru ".

Hape presta molta attenzione à l'educazione precoce di i zitelli è vulemu cullaburà cù u College di Insegnanti di Kindergarten Song Yang per una educazione migliore per a prossima generazione. Intruducendu teorie educative occidentali, cum'è u Metudu Montessori, u curriculum di sperienza di Friedrich Wilhelm August Froebel, ecc., Pudemu truvà una cunnessione è un equilibriu trà i metudi occidentali è cinesi. Ampareremu l'uni di l'altri è travaglieremu inseme nantu à l'educazione precoce chì hè significativa è preziosa per tutta a sucietà.

Credemu chì a nostra nova fabbrica in Song Yang hà da ghjucà un rolu impurtante in u prossimu pianu quinquennale di Hape. Cum'è u proverbiu, u viaghju più longu principia cù un passu unicu, è cù a firma nantu à u cuntrattu oghje, pigliemu l'impegnu chì faremu quellu primu passu è intraprenderemu un longu viaghju cù Song Yang. Spartimu inseme u successu!

Hape Group Invests in a New Factory in Song Yang (2)

Hape Holding AG

Hape, ("hah-pay"), hè un capimachja in a cuncezzione è a fabricazione di ghjoculi di lignu di alta qualità per i zitelli è i zitelli fatti di materiali sustenibili. L'impresa ecologica furmata in u 1986 da u Fundatore è CEO Peter Handstein in Germania.

Hape produce i più alti standard di qualità per mezu di sistemi di cuntrollu rigorosi è di un stabilimentu di produzzione di classe mundiale. E marche Hape sò vendute per mezu di spezialità di vendita al dettaglio, magazzini di ghjoculi, magazzini di rigali in musei, magazzini di forniture scolastiche è selezziunate cataloghi è conti internet in più di 60 paesi.

Hape hà guadagnatu numerosi premii da prestigiosi gruppi di test di ghjoculi indipendenti per cuncepimentu di ghjoculi, qualità è sicurezza. Truvateci dinò in Weibo (http://weibo.com/hapetoys) o "mi piace" in Facebook (http://www.facebook.com/hapetoys)

Per più infurmazione

PR corporativu
Telefono: +86 574 8681 9176
Fax: +86 574 8688 9770
E-mail: PR@happy-puzzle.com


Tempu di posta: Jul-21-2021