Cume sceglie ghjoculi educativi per i zitelli?

Oghje ghjornu, a maiò parte di e famiglie compranu assai ghjoculi educativiper i so criaturi. Parechji genitori pensanu chì i zitelli ponu ghjucà direttamente cù i ghjoculi. Ma questu ùn hè micca u casu. Sceglie i ghjoculi adatti aiuterà à prumove u sviluppu di u to zitellu. Altrimenti, influenzerà u sviluppu sanu di u zitellu. Eccu 5 trappule da evità quandu sceglite i migliori ghjoculi d'amparera per i zitelli.

1. I ghjoculi novi ponu esse ghjucati senza preoccupazioni.

Parechji genitori credenu chì i ghjoculi appena acquistati sò puliti è ùn anu micca bisognu di esse disinfettati. In realtà, i ghjoculi ponu esse facilmente infettati da batteri ancu s'elli sò posti in un centru cummerciale, in particulare quellighjoculi educativi in ​​legnuchì ùn anu micca imballu esterno. Dunque, i ghjoculi chì i genitori cumpranu per i so criaturi devenu esse puliti è disinfettati à tempu.

How to choose educational toys for babies (1)

2. Ùn importa micca se u stuffing di peluche hè bonu o male.

Alcuni genitori raramente consideranu u ripienu quandu sceglienu i ghjoculi ripieni. In fattu, certi ghjoculi di peluche chì utilizanu u cotonu di bassa qualità cume i riempitori cuntenenu sostanze dannose, è a volatilizazione di queste sostanze dannose pò ancu causà dannu à u zitellu. Per esempiu, certi zitelli sperimentanu lacrime, eritema è allergie di a pelle dopu u cuntattu. Dunque, i genitori devenu sceglie quelli prudutti fatti da i pruduttori regulari.

3. I ghjoculi d'amparera culuriti sò boni finu à chì ùn svaniscenu.

Parechji genitori piace à sceglie ghjoculi d'amparera di culore per i zitelli. Tuttavia, ancu se sti ghjoculi culuriti ùn si scoluriscenu micca nantu à a superficia, a maiò parte d'elli ponu cuntene piombu. Se u zitellu ghjoca spessu cù tali ghjoculi è ùn face micca attenzione à lavassi e mani, hè faciule di causà avvelenamentu da u piombu. Dunque, i genitori devenu aiutà à lavà e mani di u zitellu dopu avè ghjucatu cù ghjoculi culuriti.

How to choose educational toys for babies (2)

4. Un ghjocu robustu permette à i zitelli di ghjucà casuale.

Alcuni genitori amanu sceglie alcuni ghjoculi robusti per i so criaturi perchè sti ghjoculi ùn sò micca facili da rompe. In fattu, certi ghjoculi cù superfici dure ponu grattà u zitellu. Dunque, hè megliu chì i genitori accumpagninu u zitellu quandu ghjucanu cù sti ghjoculi.

5. Lascià u zitellu ghjucà più ghjoculi musicali cù rumore.

I ghjoculi chì ponu fà u rumu sò assai attrattivi per i zitelli è ponu ancu prumove u sviluppu di l'audizione. Ma quandu i genitori cumpranu talighjoculi musicali, ponu sceglie u pruduttu pruduttu chì ùn farà micca troppu sonu, altrimente, danneghja l'audizione di u zitellu.

Dopu, cumu si sceglie u megliu ghjoculi interattivi per i zitelli? I genitori devenu esse attenti à i seguenti cinque punti.

1. I migliori ghjoculi in scola maternaduverebbe esse sicuru, micca tossicu, inodore, lisciu è senza anguli acuti. U vulume massimu ùn deve micca supera i 50 decibel.

2. Hè igienicu è ecunomicu, durevule, faciule da lavà è disinfettà.

3. L'imaghjina hè viva, bella è artistica, chì pò suscità l'interessu di u zitellu è purtalla gioia.

4. Cunsiderate u sessu di u zitellu. Per esempiu, i masci tendenu à sceglie e vitture, èrimusciu di ghjoculi robot, Mentre e zitelle tendenu à piace ghjoculi di rollu di zitella.

5. Hè megliu avè metudi di ghjocu flessibili. Per esempiu,blocchi di accatastamentu di legnu fà chì i zitelli abbianu ricche associazioni.

I ghjoculi per i zitelli devenu esse basati annantu à e so caratteristiche di sviluppu fisicu è mentale à diverse età. Duvemu circà d'evità ste 5 trappule. altrimenti, influenzerà a salute di u zitellu. Seguitate per amparà più nantu à a selezzione di ghjoculi educativi.


Tempu di posta: Jul-21-2021