Cume sceglie ghjoculi musicali?

I ghjoculi musicali si riferenu strumenti musicali di ghjocu chì pò emette musica, cume vari strumenti musicali analogichi (piccule campane, pianoforti, tamburelli, xilofoni, battelli di legnu, piccule corne, gong, piatti, martelli di sabbia, tamburi, ecc.), bambole è ghjoculi animali musicali. I ghjoculi musicali aiutanu i zitelli à amparà à distingue u sonu di diversi strumenti musicali, distingue a forza di u sonu, a distanza, è sviluppanu una ricettività uditiva.

Chì ghjè u rolu di i ghjoculi musicali?

Diversi tippi di ghjoculi musicali anu diverse funzioni. Sonagli ètamburi di ghjocuaiutà u sviluppu uditivu di u zitellu. Ughjocu music box pò insegnà naturalmente à u zitellu à distingue a pronuncia di vari animali. U microfunu pò cultivà u talentu musicale è u curaghju di un zitellu, rendendulu più sicuru. A maiò parte di i ghjoculi musicali averanu ancu caratteristiche culurite, chì ponu insegnà à i zitelli à ricunnosce parechji culori è cusì.

5-in-1-Mini-Band

Cume sceglie ghjoculi musicali?

Ghjoculi di musicaduverebbe esse multifunzionale è culuritu, chì pò aumentà a ghjucabilità. In listessu tempu, deve esse sceltu secondu i desideri è l'età di u zitellu.

1. U zitellu appena natu adopra u so propiu modu unicu per capisce u mondu chì u circonda. E mani immature di u criaturu afferranu diversi picculi ghjoculi, cum'è sonagli è campane di lettu.

2. I zitelli da mezu à 2 anni sò adatti per u tippu di macchina d'educazione iniziale chì conta storie, è pudete sceglie i culori secondu i masci è e zitelle.

3. I zitelli più vechji sò adatti per i ghjoculi chì ùn sò micca faciuli à rompe, cum'è piani di ghjocu è chitarre di ghjocu.

Raccomandazione di ghjocu di ghjocu di musica

1. A scatula di musica. Lascià u zitellu ascultà u bellu sonu di uscatula di musica di bambola di ballu, chì pò fà chì si senti comodu. Pudemu girà l'interruttore di a scatula musicale davanti à u zitellu. Dopu fattu qualchì volta, u zitellu saperà chì farà un sonu quandu si accende. Ogni volta chì a musica si fermava, toccava l'interruttore cù u ditu per accendelu. Stu prucessu pò aiutà à sviluppà a so intelligenza.

fine-storage-for-tools

2. Felice valsu. A mamma ghjoca un valsu ritmicu è balla cù a musica mentre tene u zitellu in modu chì u corpu di u zitellu balli cù a musica per cultivà un sensu di musica. À u principiu, a mamma l'aiutò à scuzzulà cù u ritmu di a musica. U zitellu hà da gode di stu sintimu. Quandu sente a musica a prossima volta, hà da oscillà u so corpu, i muvimenti diventeranu più ritmichi. Cù una bella musica è un ballu felice, a cellula musicale di u zitellu hè stata una migliuranza invisibile.

3. U sonu di a carta di striscia. Pudete caccià dui ghjurnali sgrossati è sfregalli in l'arechje di u to zitellu per fà sente. Questu pò aiutà u vostru zitellu à sente diversi stimuli sonori. Strofinendu è colpendu oggetti di diversi materiali è texture, pudete furnisce à u vostru zitellu un ambiente sonu più riccu.

L'intelligenza musicale, cum'è l'altra intelligenza, deve esse cultivata è sviluppata da chjucu. Quandu u zitellu sente bona musica o soni piacevuli, ballerà cun gioia. Se aiutate u zitellu à ballà cù a musica, amparerà à aduprà u so corpu per sprime emozioni felici.


Tempu di posta: Jul-21-2021