Cumu mantene currettamente i ghjoculi di legnu?

Cù u miglioramentu di i livelli di vita è u sviluppu di ghjoculi d'educazione di a prima zitellina, U mantenimentu di i ghjoculi hè diventatu un prublema di preoccupazione per tutti, in particulare per i ghjoculi di legnu. Tuttavia, parechji genitori ùn sanu micca cumu mantene u ghjocu, chì provoca danni o accurtà a vita di serviziu di u ghjocu. I seguenti metodi di manutenzione quotidiana per i ghjoculi in legnu sò spartiti cun voi.

activities-for-baby-walker

Cumu pulisce i ghjoculi di legnu?

1. Quandu si pulisce picculi ghjoculi di legnu, pudete aduprà un pezzu di garza pulita o un fazzolettu cù u bagnu in acqua è strizzà seccu, è poi asciugà delicatamente a superficie di u ghjoculu. Ùn hè micca cunsigliatu di risciacquà direttamente è ammugliare cù l'acqua, chì causerà facilmente danni à u legnu di ghjocu o ancu putrefazione.

2. I ghjoculi di legnu chì sò stati appena acquistati ponu esse messi in aria, ma ùn devenu micca esse messi in luce diretta di u sole è in lochi à alta temperatura.

3. Aduprate prudutti naturali di disinfettazione per a pulizia. Pudete sceglie detergenti naturali è disinfettanti per zitelli è zitelli. I detergenti urdinarii è l'acqua disinfettante sò troppu irritanti chì ponu causà diversi gradi di danni à i zitelli. I prudutti disinfettanti di i zitelli anu ingredienti naturali chì sò relativamente miti.

rolling-rattle

Cumu mantene i ghjoculi di legnu?

1. Hè necessariu mantene a ghjoculi di lignu per zitelli asciugate à l'ora urdinaria è mette i ghjoculi in un ambiente seccu.

2. Insemi di ghjoculi in legnu anu ancu bisognu di esse prutetti da a luce solare à longu andà è ùn devenu micca esse esposti à u sole, ma anu sempre bisognu à esse aerati regolarmente per tene u legnu à l'internu è fora di seccu.

3. I genitori anu ancu bisognu di capisce chì i ghjoculi di legnu devenu esse puliti regolarmente, almenu una volta à u mese, in particulare i ghjoculi di legnu chì ùn sò micca spessu ghjucati da i zitelli. S'ellu ùn hè micca cacciatu per a pulizia è l'asciugatura per un bellu pezzu, pò causà danni à u legnu è ancu a muffa.

Cume guardà i ghjoculi di legnu?

1. U locu di almacenamiento deve evità l'umidità. I materiali in legnu si gonfieranu per via di l'umidità in i lochi umidi, u materiale diventerà soffice, è pò ancu esce una delaminazione.

2. Lochi chì sò faciuli à toccà devenu esse evitati. Parechje persone mettenu sempre upuzzle di legnu à casu, chì hè difficiule da urganizà è dannà u puzzle di lignu di i zitelli. È se u materiale di legnu si sporca, ùn hè micca faciule da pulì.

easy-to-carry-size

Perchè duvemu cumprà ghjoculi di legnu?

1. Prima di tuttu, insemi di ghjocu in legnu à l'internusò fatti di legnu naturale è sò fatti à a manu, ciò chì benefica per esercità u gustu esteticu di u zitellu. Pò aiutà i zitelli à avvicinassi è à sente a natura da chjucu.

2. Dopu, paragunatu à altri materiali cum'è u plasticu è u metale, ghjoculi di legnu sò più rispettosi di l'ambiente è anu caratteristiche più resistenti à l'usura, chì ponu veramente accumpagnà a crescita cuntinua di u zitellu.

3. Infine, i ghjoculi di legnu stessi anu un incantu classicu. U più grande significatu dighjoculi educativi hè di sviluppà l'imaginazione è a creatività di u zitellu, è cum'è u tippu di ghjocu più tradiziunale è primitivu, simplice blocchi di legnu naturale pò stimulà u putenziale illimitatu di u zitellu.

Spergu chì i cunsiglii di sopra per mantene i ghjoculi di legnu vi sianu utili.


Tempu di posta: Jul-21-2021