Entrevista cù u CEO di Hape Holding AG da u China Central Television Financial Channel (CCTV-2)

L'8 di aprile, u CEO di Hape Holding AG., Mr. Peter Handstein - un eccezziunale rappresentante di l'industria di i ghjoculi - hà realizatu un'intervista cù i ghjurnalisti di u China Central Television Financial Channel (CCTV-2). In l'intervista, Mr. Peter Handstein hà spartutu e so opinioni nantu à cume l'industria di i ghjoculi hà sappiutu mantene una crescita costante malgradu l'impattu di COVID-19.

L'ecunumia glubale hè stata assai scossa da a pandemia durante u 2020, eppuru l'industria mundiale di i ghjoculi hà rializatu un aumentu stabile di e vendite. Specificamente, l'annu scorsu, l'industria di i ghjoculi hà vistu un incremento di e vendite di 2,6% in u mercatu di u consumatore cinese, è cum'è una corporazione di punta in l'industria di i ghjoculi, Hape hà assistitu à una crescita di e vendite di 73% in u primu trimestre di u 2021. A crescita di u mercatu cinese hà andatu da a manu cù una dumanda crescente di ghjoculi di alta qualità per e famiglie in Cina, è Hape crede cunvinta chì u mercatu cinese serà sempre u stadiu principale in relazione à l'ubbiettivi di vendita di a cumpagnia per i prossimi 5 à 10 anni, postu chì U mercatu cinese hà sempre un putenziale enorme. Sicondu Petru, u cuntu per a parte di u mercatu cinese di l'attività globale globale di u gruppu serà aumentatu da 20% à 50%.

A parte da questi fattori, l'ecunumia di stà in casa si hè sviluppata dramaticamente durante a pandemia, è a crescita splusiva di i primi prudutti educativi ne testimunieghja. I pianoforti didattichi in legnu in legno sviluppati da i prudutti Hape è Baby Einstein anu beneficiatu di l'ecunumia di stà in casa, diventendu una di e megliu scelte per e famiglie chì volenu gode di u so tempu inseme. E vendite di l'articulu anu missile in cunsiquenza.

Petru cuntinuau chì a tecnulugia intelligente integrata in i ghjoculi serà a prossima tendenza di l'industria di i ghjoculi. Hape hà aumentatu i so sforzi in termini di sviluppu di novi ghjoculi è hà aumentatu u so investimentu in e nuove tecnulugie per rinfurzà a so putenza dolce è rinfurzà a competitività generale di a marca.

Parechje cumpagnie anu chjusu i so magazini fisichi è anu pagatu più attenzione à l'imprese in linea durante u focu COVID-19. À u cuntrariu, Hape s'hè attaccatu à u mercatu offline durante stu duru periodu, è hà ancu introduttu Eurekakids (una catena di magazzini spagnoli di punta) in u mercatu cinese per supportà u sviluppu di i magazini fisichi è ancu furnisce una migliore sperienza di shopping à i clienti. Petru hà ancu enfatizatu chì i zitelli ponu percepisce l'alta qualità di un ghjoculu solu attraversu e so propie esperienze di ghjocu è di esplorazione. Attualmente, e spese in linea diventanu à pocu à pocu u metudu principale per i cunsumatori di sceglie i so prudutti, ma fermemu fermi cunvinta chì e spese in ligna ùn ponu esse indipendenti da l'esperienza di cumprà in i magazini fisichi. Credemu chì e vendite di u mercatu in ligna saranu aumentate mentre i nostri servizii offline si migliuranu. Dunque, prupunimu chì l'aghjurnamentu di a marca serà realizatu solu attraversu u sviluppu equilibratu di i mercati in linea è fora di linea.

È infine, cum'è sempre, Hape s'impegna à purtà ghjoculi più qualificati à u mercatu per chì a prossima generazione gode


Tempu di posta: Jul-21-2021