Novu 2020, Nova Speranza - Hape "Dialogu 2020 cù CEO" Suciale per i novi Impiegati

U dopu meziornu di u 30 d'ottobre, u "2020 · Dialogu cù CEO" Social for New Employees hè statu tenutu in Hape China, cù Peter Handstein, u Fundatore è CEO di Hape Group, dendu un discorsu ispiratore è participendu à scambii approfonditi cù u novi impiegati nantu à u situ cumu hà accoltu i novi ghjunti.

Petru hà spartutu cù i novi impiegati u so propiu viaghju imprisariale durante a riunione di duie ore, ispirenduli cù una alleguria ebraica; "Si pò cunnosce a quantità di sumenti chì una mela hà cù un tagliu, ma ùn si pò mai uttene u numeru precisu di mele chì una sementa pò razza - nimu se in un terrenu sterile, ma abbondante se in un terrenu fertile cù luce solare abbundante è pioggia ..." I novi impiegati sò cum'è sementi cù pussibulità infinite, cù Hape chì agisce da terra fertile, nutre e sementi cun un ambiente di qualità è li furnisce una varietà di possibilità.

New 2020, New Hop (2)

À u suciale, i novi impiegati si sò presentati, cù alcuni chì offrenu idee uniche è interessanti à u gruppu. Parechji anu ancu ammessu chì a so decisione di unisce à Hape hè stata infurmata da l'immagine di marca di Hape cum'è una marca di ghjoculi educativi di qualità. Altri anu rivelatu chì sò fideli fan di i ghjoculi Hape, desiderosi di amparà di più nantu à l'artigianalità squisita di a marca, a so cultura, a filosofia è ancu di più. Un novu impiegatu hà manifestatu u so grande interessu per i piani è e strategie future di Hape. In ritornu, Petru hà dichjaratu chì Hape pivoterà sempre versu anguli è direzzioni internaziunali. Di fronte à un ambiente di mercatu in mutazione in continua evoluzione, invece di stagnà è appughjassi nantu à i so allori, Hape seguiterà attivamente e tendenze di u mercatu, fendu ajustamenti di conseguenza per uttene una più grande cumunicazione è sensibilizazione di i cunsumatori di u mondu.

New 2020, New Hop (1)

Intantu Petru, ùn pudia mancu pensà à i so cumpagni, chì sò stati cun ellu dapoi a genesi di Hape. Hà dettu chì a proporzione di impiegati chì anu travagliatu in u gruppu per più di 10 anni righjunghji u 25%, assai più altu ch'è in parechje altre imprese di l'industria. Hape hè una grande famiglia calda è furtunata di accoglie i so novi impiegati ogni annu, è apprezza ogni membru di a famiglia Hape a sua volta. Da a perspettiva di Petru, i vechji impiegati sò a spina dorsale di Hape è i novi impiegati sò u sangue frescu. Ùn si pò micca sopravvive senza una spina dorsale, ma manca di vitalità senza sangue novu - ciò chì hè veru per una persona è ancu veru per una impresa. In realtà, a curiosità è a passione di i nostri novi impiegati ci incuraghjenu à continuà à muvimenti è à migliurà. Inoltre, i novi impiegati amparanu da i nostri amati anziani, ottenendu cunniscenze è sperienze chì, à u so tornu, ispiranu i veterani à scopre idee è metudi novi.

Hape Holding AG

Hape, ("hah-pay"), hè un capimachja in a cuncezzione è a fabricazione di ghjoculi di lignu di alta qualità per i zitelli è i zitelli fatti di materiali sustenibili. L'impresa ecologica furmata in u 1986 da u Fundatore è CEO Peter Handstein in Germania.

Hape produce i più alti standard di qualità per mezu di sistemi di cuntrollu rigorosi è di un stabilimentu di produzzione di classe mundiale. E marche Hape sò vendute per mezu di spezialità di vendita al dettaglio, magazzini di ghjoculi, magazzini di rigali in musei, magazzini di forniture scolastiche è selezziunate cataloghi è conti internet in più di 60 paesi.

Hape hà guadagnatu numerosi premii da prestigiosi gruppi di test di ghjoculi indipendenti per cuncepimentu di ghjoculi, qualità è sicurezza. Truvateci dinò in Weibo (http://weibo.com/hapetoys) o "mi piace" in Facebook (http://www.facebook.com/hapetoys)

Per più infurmazione

PR corporativu
Telefono: +86 574 8681 9176
Fax: +86 574 8688 9770
Email:    PR@happy-puzzle.com

Petru hà dichjaratu chì Hape hà sempre messu assai l'accentu nantu à i talenti, è questu annu, una serie di prugrammi di furmazione di talentu sò stati realizati per custruisce una piattaforma larga per talenti eccezziunali per rinfurzà u so sviluppu tutale. Per chjude u suciale, Petru hà citatu à Einstein, u scentificu rinumatu in u mondu, dicendu: "Sò chì ùn sò micca", incuraghjendu tutti i prisenti à stà umili, à cuntinuà à amparà, è à travaglià manu à manu per consegnà ghjoculi Hape di qualità in ogni angulu di u mondu è portanu felicità à ogni zitellu in u globu.

U suciale era una grande opportunità per Petru è i novi impiegati per gode di scambii aperti è amparà di più nantu à l'altru, è hà micca solu aumentatu a cuscenza di i novi impiegati nantu à a cultura, a filosofia è a direzzione di sviluppu di a cumpagnia, ma hà ancu propulsatu u messa in opera di u prugramma di furmazione di i talenti. In definitiva, Hape cerca di creà un ambiente bonu per tutti i so impiegati, aiutendu li à rializà i so sogni è, à u so tornu, aiutanu à prumove u sviluppu à longu andà è u successu di Hape.


Tempu di posta: Jul-21-2021