I Sforzi di Battaglia COVID-19 Cuntinuà

L'invernu hè ghjuntu è COVID-19 domina sempre i tituli. Per avè un annu novu sicuru è felice, tutte e misure prutettive strette devenu sempre esse pigliate da tutti.

Cum'è un'impresa rispunsevuli di u so persunale è di a sucietà più larga, Hape hà dunatu torna una grande varietà di forniture protettive (maschere per i zitelli) à i zitelli in tutta a Cina, dopu una donazione simile à l'iniziu di u 2020. Più di 200.000 maschere per zitelli sò state trasmesse à più di 40.000 zitelli in bisognu recentemente, cù l'amore di Hape è i desideri sinceri depositati in l'internu.

The Efforts to Battle COVID-19 Continue (1)

In più di e donazioni per a sucietà, Hape hà sempre attribuitu una grande impurtanza à i so membri di a Famiglia Hape. Sutta e circostanze pandemiche gravi chì u mondu si trova attualmente, Hape ùn hà mai rilassatu a so vigilanza è u so duvere di cura versu a so grande famiglia. Stemu vicinu à ogni membru di u persunale è assicuremu chì Hape sia un locu sicuru per travaglià.

The Efforts to Battle COVID-19 Continue (2)

U 2020 hè statu un annu duru sottu à a tristezza di u virus, è speremu tutti chì u 2021 ci cunducerà tutti in un bellu avvene, chì "a felicità vene spessu dopu à l'amarezza". Hape hà da rispettà u so impegnu per u so staff è continuerà à fà a so cuntribuzione à a sucietà in a battaglia contr'à COVID-19. Ùn importa micca ciò chì hè a donazione - sia maschere, ghjoculi o capitale - Hape spera di alleviare u dolore cun amore sinceru è felicità.

Hape Holding AG

Hape, ("hah-pay"), hè un capimachja in a cuncezzione è a fabricazione di ghjoculi di lignu di alta qualità per i zitelli è i zitelli fatti di materiali sustenibili. L'impresa ecologica furmata in u 1986 da u Fundatore è CEO Peter Handstein in Germania.

Hape produce i più alti standard di qualità per mezu di sistemi di cuntrollu rigorosi è di un stabilimentu di produzzione di classe mundiale. E marche Hape sò vendute per mezu di spezialità di vendita al dettaglio, magazzini di ghjoculi, magazzini di rigali in musei, magazzini di forniture scolastiche è selezziunate cataloghi è conti internet in più di 60 paesi.

Hape hà guadagnatu numerosi premii da prestigiosi gruppi di test di ghjoculi indipendenti per cuncepimentu di ghjoculi, qualità è sicurezza. Truvateci dinò in Weibo (http://weibo.com/hapetoys) o "mi piace" in Facebook (http://www.facebook.com/hapetoys)

Per più infurmazione

PR corporativu
Telefono: +86 574 8681 9176
Fax: +86 574 8688 9770
E-mail: PR@happy-puzzle.com


Tempu di posta: Jul-21-2021