Chì ghjè a ragione di u desideriu di i zitelli per i ghjoculi novi?

Parechji genitori sò fastidiosi chì i so figlioli li dumandinu sempre novi ghjoculi. Ovviamente, un ghjocu hè statu adupratu solu da una settimana, ma parechji zitelli anu persu interessu. I genitori di solitu sentenu chì i zitelli stessi sò mudificabili emozionalmente è tendenu à perde interessu per e cose chì li circondanu. Tuttavia,cambiendu spessu i ghjoculihè in realtà un tipu di resistenza di i zitelli à i vechji ghjoculi, chì indica chì sti ghjoculi chì detenenu dighjà ùn sò micca a so scelta. Quellighjoculi chì ùn anu alcuna significazione educativao sò di una forma unica seranu prestu eliminati da u mercatu. In altre parolle, seranu rapidamente rifiutati da i zitelli.

Certe volte ùn hè micca chì u ghjoculu stessu ùn sia micca attrattivu per u zitellu, ma chì ci sia un prublema cù a guida di i genitori.

What Is the Reason for the Children's Desire for New Toys (2)

Modu Sbagliatu di Ghjucà cù i Ghjoculi

Parechji genitori sentenu chì anu bisognu di spiegà attentamente e cumpetenze di ghjocu à i so figlioli prima di portalli i ghjoculi, è poi lasciarli ghjucà secondu e struzzioni. In fatti, fora di qualchi cunsiglii di sicurezza necessarii, tocca à i zitelli à decide di cumeghjucà cù un ghjocu. Ancu undomino di legnupò esse adupratu per custruisce un castellu invece di ghjucà lu cumu si deve. Unu dii più semplici treni di lignupò ancu esse un canale per i zitelli à amparà a cunniscenza scientifica. Questi novi metudi di ghjocu sò a cristallizazione di l'imaginazione ricca di i zitelli. I genitori devenu rispettà sti modi di ghjucà.

Alcuni ghjoculi più grandi sò di solitu più costosi è troppu sprecati per ghjucà da soli, cusì parechji genitori pensanu chì ùn hè micca necessariu cumprà li. Ma da un'altra perspettiva, quandu i zitelli ghjucanu cù i ghjoculi solu, sò solu in parte felici. Se dui zitelli ghjucanu inseme, a felicità serà radduppiata. Se i vostri figlioli anu amichi assai boni, perchè ùn raccoglie soldi cù altri genitori per cumpràun grande ghjocu di lignuper chì i zitelli amparino à cooperà? Per esempiu,belle case di bambole di legnu, varii blocchi di custruzzione di lignu di i zitelli è belli tricicli di legnu ponu esse tutti strumenti per i zitelli di ghjucà inseme.

What Is the Reason for the Children's Desire for New Toys (1)

Alcuni genitori chì dote nantu à i so figlioli ghjittaranu direttamente i vechji ghjoculi di i zitelli cum'è spazzatura. Benintesa, alcuni genitori raccolgenu questi vechji ghjoculi per risparmià soldi è vendeli à i cacciatori. Se site un genitore chì hà abbracciatu idee novi, vi rendite contu chì pudete insegnà à i vostri figlioliringiovanisce i vechji ghjoculiin modi freschi. Per esempiu, pudete dumandà à i zitelli di pulì vechji ghjoculi è applicà novi vernici micca tossichi, è lasciarli abbinà i culori da per elli. D'altra parte, pudete ancu insegnà à i zitelli à aghjunghje alcuniaccessori à i vechji ghjoculi, cume aghjunghjendu alcuni novi modi di ghjucà à u vechju puzzle di legnu, in modu chì hà più cà solu una funzione di puzzle.

Benintesa, se vulete risolve tutti questi prublemi o ancu pruvà à evitàli, allora sceglite i nostri ghjoculi. Tutti i ghjoculi sò in ligna cù l'estetica di i zitelli d'oghje.


Tempu di posta: Jul-21-2021