Cosa hè u Blocu di Ghjugnu in a Mente di u Bambinu?

Ghjoculi di bloccu di custruzzione in legnupò esse unu di i primi ghjoculi chì a maiò parte di i zitelli venenu in cuntattu cù. Quandu i zitelli crescenu, accatasteranu inconscientemente e cose intornu ad elli per furmà una piccula cullina. Questu hè in realtà u principiu di e cumpetenze di impilamentu di i zitelli. Quandu i zitelli scoprenu u divertimentu diaccatastendu cù veri blocchi di custruzzioni, ampareranu pianu pianu di più cumpetenze. Oltre à migliorà e abilità motorie mentreghjucà cù blocchi di custruzzioni, i zitelli ponu ancu aumentà i metudi di risoluzione di prublemi.

What Is the Toy Building Block in the Child's Mind (3)

Cosa ponu purtà i blocchi di custruzzioni di ghjoculi?

Se i genitori cumpranu alcuni grandi blocchi di custruzzioni di ghjoculiper i so figlioli, i zitelli ponu aduprà a so imaginazione in una misura più grande. Di solitu questii blocchi di custruzzioni averanu assai pezzi, è l'istruzzioni elenceranu solu alcune forme semplici. Fortunatamente, i zitelli ùn rispettanu micca l'istruzzioni di u manuale. À u cuntrariu, creeranu alcune forme inaspettate, chì sò a basa per i zitelli per amparà cunniscenze avanzate è esplorà prublemi più profondi. Ci ponu esse zitelli chì accatastanu tutti iblocchi di custruzzioniè fighjate cumu rende li più stabili. Ci ponu ancu esse zitelli chìaduprà i blocchi di custruzzioni cum'è un mondu da custruisce, è eventualmente formanu a so propria creatività.

Cumu ghjocanu Diversi zitelli cù i blocchi?

I zitelli più ghjovani spessu ùn anu micca furmatu u cuncettu di una forma cumpleta, dunque ùn ponu micca aduprà blocchi di custruzzioni per custruisce belli edifici. Ma averanu un interessu forte per questipicculi ghjoculi di blocchi di custruzzioni, è pruvate à spustà questi blocchi, è eventualmente ampareranu à mantene un equilibriu relativu.

What Is the Toy Building Block in the Child's Mind (2)

Quandu i zitelli maturavanu, anu amparatu gradualmente à aduprà blocchi di legnu per custruisce e forme semplicianu vulsutu. Sicondu a ricerca, i zitelli di menu di un annu ponu aduprà chjaramenteblocchi per custruisce ponti o case più cumplesse. I zitelli di più di dui anni determineranu accuratamente duve esse piazzatu ogni bloccu è adupranu alcune cunniscenze strutturali semplici per furmà a forma ch'elli volenu. Per esempiu, saperanu chì dui blocchi quadrati di listessa taglia seranu uniti inseme per furmà un bloccu rettangulare.

Ùn Sceglite Cecceccu Toy Vlocks

À i zitelli ùn li piace micca esse troppu cuntrullati in a so zitellina, dunque ùn li piace micca ghjucà cù blocchi di legnuchì pò esse fissatu solu in certe forme. Dunque, i blocchi chì devenu esse aduprati per custruisce oggetti specifici cercanu di ùn cumparisce micca in u mondu di i zitelli. Ci hè da nutà chì i zitelli ùn apprezzeranu micca i ghjoculi, dunque hè una scelta saggia di sceglie blocchi di schiuma resistenti à a caduta è blocchi di legnu.

Quandu i zitelli ghjucanu cù blocchi, ci vole à ricurdalli chì ùn sò micca permessi di accatastà blocchi sopra a so testa. Altrimenti, u vostru zitellu pò stà nantu à una sedia è custruisce blocchi, ciò chì hè assai periculosu.

Se vulete amparà nantu à altre guide nantu à l'usu di i ghjoculi di legnu, pudete cunsultà i nostri altri articuli è navigà nantu à u nostru situ web.


Tempu di posta: Jul-21-2021