Chì tippu di cuncepimentu di ghjoculi risponde à l'interessi di i zitelli?

Parechje persone ùn pensanu micca à una quistione quandu cumpranu ghjoculi: Perchè aghju sceltu questu trà tanti ghjoculi? A maiò parte di a ghjente pensa chì u primu puntu impurtante di sceglie un ghjocu hè di fighjà l'aspettu di u ghjocu. In fatti, ancuu ghjocu di lignu u più tradiziunalepò piglià a vostra attenzione in un mumentu, perchè presta attenzione à i bisogni di u consumatore è u sustenimentu emotivu. Quandu designanu i ghjoculi, i cuncettori devenu aghjunghje emozione à i ghjoculi per accurtà a distanza cù i zitelli. Solu cunsidendu l'utilità di u ghjocu da a perspettiva di u zitellu questu ghjocu pò esse cuncepitu bè.

What Kind of Toy Design Meets Children's Interests (3)

Accolta à u Gustu esteticu di i zitelli

E persone à diverse età averanu gusti estetichi cumpletamente diversi. Cum'è cuncepitore di ghjoculi, ancu se avete un gustu distintivu, avete sempre bisognu di capisce chì tippu di ghjoculi piace à i vostri cunsumatori. Forse e so idee sò assai ingenue, ma spessu i prudutti ingenui diventeranu i preferiti di i zitelli. Tutta a capiscitura di e cose da i zitelli vene da l'osservazione di l'ochji, dunque un bellu aspettu hè a prima cunsiderazione. Ancuu ghjoculu di trascinamentu di lignu u più simplice duverebbe esse cuncipitu in a forma di l'animali o a forma di u caratteru chì piace à i zitelli.

What Kind of Toy Design Meets Children's Interests (2)

Esplora a Direzzione di l'Interessi di i zitelli

Postu chì i ghjoculi sò cuncipiti per ghjucà à i zitelli, devenu girà intornu à u significatu ultimu di "ghjucà". Ancu se parechji ghjoculi nantu à u mercatu sò chjamatighjoculi educativi o ghjoculi amparera, in sostanza, devenu esse capaci di esse ghjucati da i zitelli. In altre parolle,l'intrattenimentu di i ghjoculihè unu di i fattori più impurtanti chì determinanu se i zitelli ponu amparà a cunniscenza da i ghjoculi. Ughjoculi robot plastichi esistenti per i zitelli nantu à u mercatu spessu ignoranu l'identità emotiva di u ghjoculu stessu, ignoranu a relazione armoniosa trà i zitelli è l'ambiente, affinchì i zitelli ùn possinu micca suddisfà di tali ghjoculi, è hè faciule per i zitelli d'avè annoiatu.

I ghjoculi devenu esse variabili

Cum'è l'accennatu sopra, i zitelli sò facilmente immune à un ghjocu di forma unica. Tali ghjoculi di solitu ùn portanu micca i zitelli troppu divertenti. Dunque, i cuncettori di ghjoculi travaglianu à pocu à pocuparechje variazioni di ghjoculi. Per esempiu, a recentementeghjoculi pupulari di cucina in legnu sò dotati di tutti i generi di stuviglii di cucina è puntelli di verdura è di frutta, chì ponu permette à i zitelli ghjucà à ghjochi di rolluquant'elli volenu, è ponu ancu sviluppà cervelli per a ricerca nantu à i novi ghjochi. Solu furmendu un sustegnu emotivu trà u zitellu è u pruduttu u ghjocu pò cuntinuà.

In listessu tempu, i ghjoculi chì suddisfanu i cambiamenti emotivi di i zitelli sò ancu una branca maiò di u mercatu di i ghjoculi. Usendughjoculi di denti di plasticaper esempiu, i zitelli ghjucaranu cù stu ghjoculu in un statu emutivu specificu, perchè stu ghjoculu li pò calmà prestu. Solu i ghjoculi cù emozioni ponu entre più facilmente in a psiculugia di i cunsumatori.

In tuttu, cuncepisce i ghjoculi ùn pò micca cunsiderà una dimensione. I zitelli sò u corpu principale di u mercatu di i ghjoculi. Solu sapendu induve sò i so interessi i ghjoculi ponu mustrà u so incantu unicu. Ughjoculi educativi in ​​legnu pruducemu venenu in varie forme, adatte per i zitelli di diverse età. Benvenutu per cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-21-2021