Chì ghjoculi ponu impedisce à i zitelli di sorte durante l'epidemia?

Dapoi u scoppiu di l'epidemia, i zitelli sò strettamente richiesti di stà in casa. I genitori stimanu ch'elli anu adupratu a so forza predominante per ghjucà cun elli. Hè inevitabbile chì ci seranu tempi quandu ùn sò micca capaci di fà bè. In questu mumentu, alcune case di famiglia ponu avè bisognughjoculi à bon pattu da accumpagnài so figlioli. Pò aiutà i genitori, è fà chì i zitelli liberanu a so energia senza fine.

1. Ghjoculi Educativi

Divertenti ghjochi di pescapò esercità a coordinazione manu-ochju di u to zitellu è ricunnosce diversi culori. U zitellu chì s'interessa à i pesci pò cunnosce ancu parechji tippi di pesci. A versione elettrica di a macchina da pesca hè più adatta per i zitelli intornu à 3 anni. A velocità di rotazione è l'apertura è a chjusura di a bocca di u pesciu farà di sicuru u zitellu immersu.

What Toys Can Prevent Children from Going out During the Epidemic (3)

2. Ghjoculi di Blocu di Costruzione di Legnu

Blocchi di custruzzioni magnetichi, blocchi di custruzzioni di tubi d'acqua, blocchi di custruzzione in legnu, Blocchi di custruzzioni Lego, Una varietà di blocchi di custruzzioni aghjunghjenu ali à l'imaginazione di u zitellu, permettendu à u zitellu di ricunnosce vari grafichi è di cultivà u sensu tridimensionale di u zitellu. Per esempiu, u zitellu pò osservà direttamente u legnu. In più, a sezione trasversale di u cilindru di u bloccu di custru hè rettangulare. Sempre chì Mamma è Babbu danu una piena affirmazione è una cooperazione entusiasta.

3. Ghjoculi musicali

U quadru di fitness music pò esse u primu ghjoculu musicale chì parechji zitelli venenu in cuntattu cù, è quandu sò più vechji, ponu drillà cum'è una grotta.

What Toys Can Prevent Children from Going out During the Epidemic (2)

U pianoforte à ottu tonu hè simplice è divertente, ma u pitch di u pianoforte à ottu tonu acquistatu in certi siti web hè propensu à prublemi. Se fate attenzione à u pitch, duverebbecumprà un ghjocu di pianoforte elettronicu. A dimensione di u teclatu cum'è un pianu hè megliu, è u prezzu hè di circa 200. Pudete ancu cumprà. Ascultendu u C centrale dapoi chì u zitellu era ghjovanu, ùn si svilisce micca cusì facilmente quandu si cresce.

I zitelli anu un amore naturale per u ritimu è li piaci à pichjà. I tamburi ponu risponde à tuttu à sta dumanda.Ghjucà à a batteria hè una sperienza assai nova per i zitelli. Tamburi di dimensioni diverse pò fà sonu di qualità sonora diversa.

I criaturi piace senza dubbitu ogni tipu di soni, è diversi strumenti musicaliavè sfarenti timbri è principii di sonu, chì li ponu fà sente di più. Per ch'elli capiscinu più intuitivamente cume divertiranu i soni, i genitori ponu cumprà alcuni strumenti orchestrali, cumesassofoni plastichi è clarinetti.

U ukulele strumentu di livellu di basa hè ancu assai adattatu per i zitelli chì sò novu à i ghjoculi musicali. Puderanu cumincià cù alcune semplici filastrocche. Tali ghjoculi sò chjuchi è ponu risponde à i bisogni di i zitelli per ghjucà in ogni mumentu è in ogni locu. L'impurtante hè chì e quattru corde di ukulele ùn dannu micca e vostre mani, è i zitelli ponu sunà a so propria musica senza accumpagnà i so genitori.

Vulete cumprà sti ghjoculi? Venite à cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-21-2021