Chì Ghjoculi Pò Attrae l'attenzione di i zitelli quandu si face un bagnu?

Parechji genitori sò assai arrabiati per una cosa, chì hè, bagnà i zitelli sottu à l'età di trè. I sperti anu trovu chì i zitelli sò spartuti principalmente in duie categurie. Unu hè assai fastidiosu per l'acqua è chianci quandu si bagna; l'altru li piace assai à ghjucà in a vasca, è ancu spruzza l'acqua à i so parenti durante u bagnu. Entrambe queste situazioni rende eventualmente u bagnu assai difficiule. Per risolve stu prublema,pruduttori di ghjoculi anu inventatu una varietà di ghjoculi di bagnu, chì pò fà innamurà i zitelli di bagnassi è ùn seranu micca troppu eccitati in a vasca.

Which Toys Can Attract Children's Attention When Taking a Bath (3)

Scuprite Perchè à i zitelli ùn li piace micca u bagnu

À i zitelli ùn li piace micca u bagnu di solitu per duie ragioni. U primu hè chì sentenu chì a temperatura di l'acqua di u bagnu hè troppu alta o troppu bassa. A pelle di i zitelli hè assai più delicata di quella di l'adulti, cusì sò assai sensibili à i cambiamenti di temperatura. Quandu aghjustanu a temperatura di l'acqua, l'adulti di solitu adupranu e so mani solu per pruvà, ma ùn anu mai pensatu chì a temperatura chì e so mani possanu suppurtà hè assai più alta di quella di a pelle di i zitelli. À a fine, i genitori ùn capiscenu micca perchè pensanu chì a temperatura hè ghjustu, ma à i zitelli ùn li piace micca. Dunque, per dà à i zitelli a migliore esperienza di bagnu, i genitori ponu cumprà un tester di temperatura adattu per risolve stu prublema.

In più di i fattori fisichi, l'altru hè u fattore psiculugicu di i zitelli. I zitelli di menu di trè anni di solitughjucà cù i ghjoculitutta a ghjurnata. Li piacenughjoculi di cucina in legnu, puzzle di legnu, ghjoculi in legno di rollu, ecc, è sti ghjoculi ùn ponu micca esse purtati in bagnu durante u bagnu. S'elli sò dumandati à rinuncià temporaneamente ghjoculi di legnu interessanti, u so umore serà sicuramente bassu, è diventeranu disgustati da u bagnu.

Which Toys Can Attract Children's Attention When Taking a Bath (2)

In questu casu, avè ghjoculi di bagnu pò attirà l'attenzione di u zitellu mentre si faci un bagnu, chì hè di più aiutu per i genitori.

Giocattoli di bagnu interessanti

Parechji parenti usanu e mani o i bagnu di bagnu per bagnà i so figlioli. U primu pò esse micca lavabile, è u secondu porterà qualchì dolore à i zitelli. Oghje ghjornu, ci hè unvistitu di guantu in forma d'animalechì pò risolve bè stu prublema. I genitori ponu purtà sti guanti per asciucà u corpu di i zitelli, è dopu interagisce cù i zitelli in tonu animale.

In listessu tempu, i genitori ponu sceglie qualchi picculu ghjocu di bagnuper i so figlioli affinchì i zitelli sentinu ch'elli anu amici cun elli. Oghje ghjornu, certighjoculi di spruzzo d'acqua in forma d'animali in plasticaanu vintu u core di i zitelli. I genitori ponu sceglie ghjoculi in forma di delfini o piccule tartarughe, perchè sti ghjoculi ùn occupanu micca troppu spaziu nè permettenu à i zitelli di perde troppu acqua.

A nostra sucietà hà parechji ghjoculi di bagnu per i zitelli. Ùn pò micca solu bagnà i zitelli, ma ancu ghjucà i ghjoculi in a piscina. Se site interessatu, pudete cuntattateci in ogni mumentu.


Tempu di posta: Jul-21-2021