Perchè i zitelli piace à ghjucà Dollhouse?

À i zitelli li piace sempre imità u cumpurtamentu di l'adulti in a so vita d'ogni ghjornu, perchè pensanu chì l'adulti ponu fà parechje cose. Per realizà a so fantasia di esse i maestri, i cuncettori di ghjoculi creati appostaghjoculi di casa di bambole in legnu. Ci ponu esse genitori chì si preoccupanu chì i so figlioli sianu troppu dipendenti ghjochi di rollu, ma questu hè un cumpurtamentu normale per i zitelli da sviluppà in una certa misura. I ghjochi di rollu li renderanu più cuscienti socialmente è risponderanu à una certa misura à i so bisogni suciali. .

I zitelli averanu una comprensione più profonda di u so sessu quandu ghjucà à i ghjochi Dollhouse. E ragazze di solitu ghjucanu à u rolu di a sposa o di a mamma in u ghjocu, mentre i masci sò più propensi à ghjucà u rolu di u babbu o di l'immagine eroica maschile, cum'è u duttore, u focu, a pulizza ecc.

Why do Children Like to Play Dollhouse (2)

I genitori ùn anu micca da portà occhiali di culore per fighjà i ghjochi di i zitelli, perchè hè a prestazione di u sviluppu interpersonale di i zitelli è e caratteristiche di a crescita psiculugica sessuale di i zitelli. Ma stu tipu di ghjocu richiede à i genitori di ramintà à i vostri figlioli chì ùn devenu micca toccà e parti sensibili di l'altru è ùn ferite micca u corpu di l'altri.

In listessu tempu, i genitori ùn devenu micca interferisce troppu in l'attribuzione di u rolu di i zitelli in u ghjocu. Ogni zitellu hà un rolu di sognu è una carriera. Se più di un zitellu vole ghjucà u listessu rolu, per piacè lascia li negocià u più cun ellu pussibule. Questa hè una ottima opportunità per cultivà abilità sociali è di cumunicazione.

Why do Children Like to Play Dollhouse (1)

Chì sò i Benefici Specifici di Ghjucà in a Casa di e Bambole?

Sicondu i sperti, l'interessi di i zitelli è l'attività specifiche sò un fattore impurtante per determinà u modu di pensà. Parechje persone credenu erroneamente chì u modu di pensà di un zitellu pò determinà u so modu di attività. À una certa età, i zitelli anu bisognu di cultivà i so interessi è cumportamenti attraversu a casa di ghjocu.

Se pigliate i vostri figlioli in u magazinu di ghjoculi, i zitelli saranu scioccati da u casa di ghjocu alta in legnu. E cucine di ghjocu in legnu è ghjoculi alimentarii in legnu attualmente in u mercatu pò fà chì i zitelli si divertinu assai in u rollu-ghjocu.

Quandu i zitelli ghjucanu à i ghjochi di rollu, studieranu a relazione trà tutti i caratteri di u ghjocu più seriamente chè mai, perchè pò fà u ghjocu più realistu. S'elli sò in unghjocu di ghjocu in famiglia, penseranu ancu è induvineranu cumu i genitori devenu educà i so figlioli. Attraversu tale simulazione, ponu capisce megliu i bisogni prufessiunali specifici è e relazioni interpersonali, è prumove l'ulteriore sviluppu di e cumpetenze sociali.

D'altra parte, i zitelli passanu assai tempu nantu à a dichjarazione di linee quandu ghjucanu à ghjoculi in famiglia. Stu prucessu pò migliurà l'organizazione linguistica è e cumpetenze di cumunicazione di i zitelli.

Ci hè parechje case di bambole è puntelli di ghjocu di rolu in a nostra marca. I nostri insemi di cucina è ghjoculi alimentari sò ancu ampiamente accolti. Se site preoccupatu di a crescita sana di i zitelli è vulete vende ghjoculi in a vostra zona, cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-21-2021