I Ghjoculi Vechji Seranu Sostituiti da Novi?

Cù u miglioramentu di u standard di vita, i genitori spenderanu assai soldi per cumprà ghjoculi mentre i so figlioli crescenu. Sempre più esperti anu signalatu ancu chì a crescita di i zitelli hè inseparabile daa cumpagnia di ghjoculi. Ma i zitelli ponu avè solu una settimana di freschezza in un ghjocu, è i genitori compranu ancu parechji tippi di ghjoculi ch'elli ùn anu micca bisognu. À a fine, a famiglia serà imbulighjata da i ghjoculi. In fatti, i zitelli anu bisognu solu di i seguenti trè tippi di ghjoculi per avè una zitellina felice è senza preoccupazioni. In generale, i ghjoculi cumuni includenu trè categurie: ghjoculi di legnu per i zitelli, ghjoculi in plastica esterna è ghjoculi di bagnu di criaturu.

Will Old Toys Be Replaced by New Ones (3)

Dà à i Ghjoculi Novu Valore

(1) Mantene Alcuni Giocattoli Chì Ùn sò Anuosi

Ùn dispunite micca à a ceca di i vechji ghjoculi cum'è rifiuti. Parechji ghjoculi sò in realtà ricordi d'infanzia di i zitelli. I genitori anu bisognu di tene alcuni ghjoculi chì anu purtatu u prugressu di i zitelli. Hè megliu aduprà un saccu delicatu o una scatula di conservazione per sigillà i ghjoculi cù un significatu speciale chì u zitellu riceve annantu à l'anniversariu, è appiccicà una piccula nota annantu à l'imballu esterno.Puzzle di lignu persunalizatu per i zitellisò sicuramente una scelta eccellente per i zitelli per sviluppà a so intelligenza. Ancu s'elli anu amparatu à ghjucà cù stu ghjocu, i genitori devenu tenelu cum'è testimoniu di a crescita di i so figlioli.

(2) Barattu

Scartà i vechji ghjoculi pò ancu causà inquinamentu ambientale in una certa misura. Per evità sta inquinazione inutile, pudemu aduprà a piattaforma Internet per scambià ghjoculi. I genitori ponu urganizà è disinfettà à fondu i ghjoculi chì i zitelli ùn li piacenu più à ghjucà, è poi mettee fotò di i ghjoculinantu à Internet. E persone interessate piglianu l'iniziativa di cuntattà vi. Hè una cosa assai economicu da scambiàghjoculi inattivi di i zitelliper alcune necessità di vita è lasciate chì sti ghjoculi inattività continuanu à ghjucà u so valore. Ciò chì hè più interessante hè chì pudete ancu scambiàpuzzle di lignu persunalizatu, bambole di plastica Barbie è picculi persunagi Disney in plasticu adattatu per i zitelli.

Will Old Toys Be Replaced by New Ones (2)

(3) Donate Ghjoculi à Povere Zone

Pussede troppu ghjoculi hè di solitu un fastidiu per i zitelli urbani. À u cuntrariu, i zitelli di e zone povere ùn sanu mancu ciò chì sò i ghjoculi. Micca questi zitelli bramanublocchi di custruzzione di lignu di i zitelli, ghjoculi di legnu in cubu di Rubike bambole di plastica artigianale? Innò, ùn ponu micca solu pagà per i ghjoculi. Per fà turnà a vita à i vechji ghjoculi, pudemu organizàghjoculi di legnu durevule è donateli à i zitelli in e zone muntagnole per ch'elli possinu gode di u divertimentu di i ghjoculi, è in listessu tempu lascià chì i nostri zitelli amparino à sparte.


Tempu di posta: Jul-21-2021